Hulp voor voedings schema gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp voor voedings schema gevraagd

Hoi allemaal.

Ben afgevallen van 61.8 naar 60.8 kg in een week tijd.

vet% 34.8.
    Ga ik trainen tot max 30%
    Vocht is goed en spier is normaal.

Op de sticky gezocht naar mijn dagelijkse behoefte.

1630 kcal , om af te vallen ga ik naar 1200 kcal.

eiwitten 80 gram
    vet 30 gram
    koolhydraten 240 gram

4 boterhammen met iets erop en een avondeten verder niets.
    Wil iemand mij helpen om hier een menuutje voor te schrijven verdeeld over de dag?
    Ik heb vandaag getraint en heb al de hele dag hoofdpijn en trek in zoetigheid.

Hoop dat iemand mij helpen wil.

Catje

Even verplaatste naar een eigen topic
    Who's the Chef

Comment

Wil je adviezeren om even wat schema's te bekijken om te zien hoe andere members het maken.
      Neem het als voorbeeld en vul er dan in wat je zelf wil / kan eten.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Catje View Post

.....

Op de sticky gezocht naar mijn dagelijkse behoefte.

....

4 boterhammen met iets erop en een avondeten verder niets.
        ....
        Ik zou die stickies nog eens lezen want als je daaruit opmaakt dat je 4 boterhammen en avondeten gaat eten en verder niks, dan heb je niet goed genoeg gelezen vrees ik. Het kost even tijd en moeite, maar geloof me, je leert er heel veel van en het is het zeker waard om zelf een voedingsschema op te stellen.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik volg de reacties van vorige members.Ben jij van 1630 naar 1200 gegaan in een keer?
          Nooit doen,dit moet je geleidelijk aan doen.Daar kan je probleem al zitten.
          Maar zoals reeds gezegd zijnde:Sticky's lezen.
          getting back in shape...

Comment

Weet je wel heel erg zeker dat je dagelijkse behoefte 1680 is ? Ik kan mij namelijk voorstellen dit de waarde is van je standaard metabolisme (als je helemaal niet doet).

Vergeet niet de calorieen die je verbruik tijdens krachttraining (KT) en cardio er bij op te tellen en natuurlijk ook een schatting te maken van de calorieen die je dagelijks aan andere zaken besteed (lopen, fietsen, trapenlopen, zitten etc.).

OP basis van die waarde beginnen met een tekort aan 200 calorieen en bouw dit op tot plus/minus 500. Je kunt ook opbehoefte gaan eten en de calorieen van de cardio en krachttraining juist niet eten; dit val je dan af.

en lees ook een beetje rond voor verhouding koolhydraten/vet/eiwitten en variaties in koolhydraten etc.

succes!
            Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Al zit je de hele dag achter je bureau, dan is je dagelijkse behoefte nog steeds niet zo laag. En op zo'n manier willen afvallen met zo weinig maaltijden is gewoon dom. Lees de stickies. En lees ze goed.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Al zit je de hele dag achter je bureau, dan is je dagelijkse behoefte nog steeds niet zo laag. En op zo'n manier willen afvallen met zo weinig maaltijden is gewoon dom. Lees de stickies. En lees ze goed.
                Vrouwen hebben bij voorbaat al een lager metabolisme. Zitten meestal 1800-2200 dus een 1680 is niet eens zo vreemd. Stel ze heeft jarenlang te weinig gegeten is het metabolisme verneukt net zoals het bij was en dan ligt je onderhoud gewoon veel lager. Herinnerd iemand nog dat ik groeide op 1400kcal en maar niet begreep waarom ondanks tig keer uitleg en dat ik pas sinds een maand 2500kcal eet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X