maak het veel uit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maak het veel uit

Ik zie veel mensen met een hele voedingsschema ik heb een paar dingetjes veranderd zoals kipfilet met broodbeleg en neem soms een eiwitshakie maar ik weeg 70 kilo dus is het dan ook al van toepassing om zon voedingsschema te maken en geeft het veel verschil als je meer eiwitten binnekrijgt

eiwitten zorgen weer voor je herstel.. en voor iedereen heeft het nu. omdat je zo ook een idee krijgt hoeveel kcal je binnenkrijgt.

Comment

Ja, het maakt veel uit. Als het zo weinig uitmaakte als jij hoopte, deed niemand de moeite.
      Last edited by GeneralIx; 10-09-2008, 18:07.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zo is het wel genoeg geweest vind je ook niet? Je kan al je antwoorden vinden als je wat rond gaat kijken. Je opent een nieuwe topic voor dingen die zelfs een kind van 8 kan opzoeken.

Comment

Eetschema is altijd handig, zelfs als je niet al te nauw gaat volgen en meer als leidraad hanteerd. Als je 70kg weegt ben je erg licht en mager dus is het erg handig om te weten hoeveel voeding (macro en micro) je ongeveer binnen krijgt.

Je kan een simpel schema maken waarin je elke maaltijd alleen macro hoeveelheden vermeld zoals 40gr eiwit/45-50gr kh/20gr vet. Dan neem je gewoon wat eieren, kwark, vis of whatever je wilt om proteine te krijgen. Volkoren producten en groenten voor je kh's en wat noten voor vetten. Klaar niet moeilijk maar je weet wel wat je eet om aan een bepaald doel te werken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X