'Voedsel' of WeightGainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 'Voedsel' of WeightGainer

Ik eet nu op 3000 kcal, maar kom nog niet echt aan! (Daar mijn onderhoud 2500 is) Dus Mijn vraag komt nu.. WeightGainer bestellen of meer gewoon voedsel eten?

Zo Weightgainer? Welke om zo minimaal mogelijk vet aan te zetten? Dus geen Mamouth enzo!

http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/P...Weight-Gainers

Ik zat te denken aan:

Up Your Mass (MHP) || Body en Fit Shop

OF

http://www.bodyenfitshop.nl/Interact...-Gainer-2.html

OF

http://www.bodyenfitshop.nl/Peak-Bod...PEAK-MASS.html

OF

...
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Dat is een inkoppertje. Meer eten.

Ik dacht met 3200kcal al goed te gaan en eindigde met 3800kcal. En Possel gaat nu 4700kcal eten. Dus gewoon voedsel

Comment

Ik zou een weightgainer nemen bij mij helpt het ook, Teminsten ik kan niet zoveel eten wegens mij werk,En bij mij help het super
      Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Voedsel, je kan echt wel meer dan 3000 kcal per dag naar binnen werken met voedsel, heb je nog geen weight gainer voor nodig...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Oke bedankt allen, Is het dan verstandig om savonds nog meer Koolhyraten te nemen? Ik wil niet teveel overtollig vet aanzetten! Is muesli in de kwark oke?
          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Is onnodig

Comment

gwoon meer eten, was er niet laatst iemand die iets van 5000 at en nog niet aankwam? xDD

Comment

Gooi er GenIx zn supershake bij smorgens en je komt er wel
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik verorber 4600 cals + whey shakes, BCAA en dextrose.

Behoefte 2900.

Ben vrij ecto.

Toch kom ik aan.
                  Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

voedsel en weightgainer
                    Chaka Chaka Boy

Comment

Loos de weightgainer. Wat een onzin.
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ligt eraan..
                        Als je geniet van het eten en het lekker vind.. dat kan je natuurlijk zoveel eten als je wilt.. als je die 6 á 7 maaltijden al veel/kut vind.. dan zou ik voor een weightgainer gaan als ik jou was.
                        Onder het motto: het moet wel leuk blijven.

Boeit het je verder geen flikker of het leuk is tsja dan blijven stouwen he totdat het je strot uitkomt.. iig niet voor mij weggelegd, ben totaal geen eter.

Vind het te makkelijk om te zeggen: gewoon voedsel of gewoon weightgainer. Je moet een beetje naar de omstandigheden kijken imo.

Je kan natuurlijk ook zeggen; als je geen eter bent moet je niet fitnissen. Onzin wat mij betreft, ieder doet het hoe zij/hij zelf wil, misschien zijn de resultaten wat minder maar van constant eten werd ik zelf alléén maar meer chagrijnig. Nu drink ik minstens 2 maal per dag weightgainer en kom ik toch nog dik aan de kcal.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                          Loos de weightgainer. Wat een onzin.
                          Dat hangt er vanaf Leo..
                          Ik had een paar jaar geleden ook niet de mogenlijkheid meer normale voeding tot me te nemen ivm mijn toenmalige baan (tankstationmedewerker). Ik had geen echte pauzes maar moest gewoon tussendoor een paar happen nemen van een broodje of zo. In die tijd was ik zeer blij met een weightgainer. Die heeft me van 68 kg naar de 77 kg geholpen destijds toen dat door de drukte in mijn leven op geen andere mogenlijkheid lukte. Het hangt dus van de privesituatie af.

@ Topicstarter:

Als het je op geen enkele manier lukt met gewone voeding aan te komen zou ik een weightgainer gebruiken. Maar gewone voeding is daar ALTIJD superieur aan!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

gewoon eten en weightgainer bestellen.
                            die vam mamoet is best goed en zekker niet zo duur.

Comment

Mammoth 2500 is prima weightganer op het volle gevoel na. heb nu 1 besteld die schijnt geen vol voel te geven, Je zou eventueel nog de "lean gainer" kunnen proberen zitten wat minder vetten in en meer meervoudige koolydraten zoals ze het zelf beschrijven, ik heb zelf alleen ervaring met mammoth tot nu toe..

Maar probeer meer te eten. en gooi gewoon een shake erbij. eten is ook niet mijn sterkste punt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X