Heb iemand last van maag als je veel eiwit eet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb iemand last van maag als je veel eiwit eet?

Hello.
    Ik ben Noen. Ik ben al 3 jaar getraind. Ik zou graag wat weten als ik rode vlees eet dan heb ik heel last van mijn maag. Soms ook met wei eiwit shake.
    Ik hep winderigheid. Voor vrouwen is dat niet zo mooi hé..
    wat zou ik best eten ipv. rode vlees and wei. Ik weet dat is heel belangrijk om spier te bouwen dan moet je die 2 dingen opeten.

Ik weeg 63. Kun iemand eet schema voor mij geven AUB.

kip / vis
    kwark

Een voedings schema is heel erg persoonlijk...dus daar kan ik je niet bij helpen.
    Er staan er genoeg op het forum, dus misschien vind je er 1tje die goed bij je past..
    Bulking tot 100kg

Comment

Ananas eten.. Verteren je eiwitten beter.

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...2-wat-eet.html
        (wat anderen zoal eten)

Patricia,
        Dank voor de tip, helpt ananas misschien ook tegen puisjes door teveel eiwit?
        Bulking tot 100kg

Comment

Geen idee eerlijk gezegd. Als de puistjes daaro komen omdat de eiwitten niet goed genoeg worden opgenomen door de darm, dan zou het moeten werken. Zou zeggen, probeer het eens. Al lijkt me dat het vast niet opkan tegen biergist (bloedzuiverend)/zink, wat nog goedkoper is ook.

Comment

Zorg wel dat je verse ananas pakt, niet-verse bevat geen bromelaïne, en dat is het enzym waar Patricia op doelt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik heb het zo enzo wel met veel merk produkten

beetje irie, maargoed trek mij er niks van aan
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik heb ook vaak last van veel eiwitten, krijg puistjes op mn gezicht en schouders heb ook last van winderigheid, ik drink rauwe eieren 2 p/dag eet veel vlees en zalm en shakes en melk,
                mij werd verteld dat je bij whey isolaat minder last heb van winderigheid dan bij concentraat
                18 jaar, 105 kg,

DL:
                210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Zorg wel dat je verse ananas pakt, niet-verse bevat geen bromelaïne, en dat is het enzym waar Patricia op doelt.
                  Haha dat bromelaïne wist ik dan weer niet (al klinkt het achteraf wel bekend, volgens mij hier ook wel eens gelezen).
                  Beetje googlen laat zien dat het dus wel in suplementen is. Al verschilt het in de zomer qua prijs volgens mij niet. Zijn vast wel andere voor/nadelen aan?

@Triple; waarom rauwe eieren? Salmonella???

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Haha dat bromelaïne wist ik dan weer niet (al klinkt het achteraf wel bekend, volgens mij hier ook wel eens gelezen).
                    Beetje googlen laat zien dat het dus wel in suplementen is. Al verschilt het in de zomer qua prijs volgens mij niet. Zijn vast wel andere voor/nadelen aan?

@Triple; waarom rauwe eieren? Salmonella???
                    rauwe eieren gaat sneller en makkelijker dan koken in de ochtend als ik moet haasten. salmonella? , k ben niet zo snel bang van bacteriën tenzij de sterfgevallen hoog ligt, kan je eraan dood gaan dn?
                    weet nog dat Arnold rauwe eieren dronk als water
                    18 jaar, 105 kg,

DL:
                    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Rauwe eieren drinken is uit de tijd van Rocky. Je kunt beter een wheyshake mixen. Kost net zoveel tijd en is stuk gezonder ivm bacterieen in rauwe eieren. Er zit ook minder vet in.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

dus vroeger was toch alles beter
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          dus vroeger was toch alles beter
                          Yup
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X