Dag allemaal...
Ik train al bijna 2 maanden Fitness First...
Na ongeveer 2 a 3 weken nadat ik was begonnen, ben ik behoorlijk gaan eten..
7:45 - 2 broodjes filet american of pindakaas, Brinta, Weight Gainer
10:00 - 2 broodjes zalm + salade en af en toe neem ik een kaasbroodje
12:00 - Een warme maaltijd (kan ik niet zelf kiezen) maar meestal is het Aardappelen met kip of vis
14:30 - Begin ik met trainen maar eet ik meestal een appeltje voordat ik begin
17:30 - Kom ik thuis en dan eet ik een vette bord vol met rijst en kip of kalkoen en af en toe eet ik rijst met eieren, nadat ik heb gegeten gelijk een weight gainer erin.
19:00 - Dinsdag, Donderdag en Vrijdag moet ik dan meestal om deze tijd trainen (voetbal)
21:30 - Kom ik thuis en dan eet ik 2 bolletjes met Filet american of iets anders maar in iedergeval eet ik brood.
23:00 - Eet ik weer brood met filet american of pindakaas of kipfilet en daarna gooi ik een weight gainer erin.
Tot de dag van vandaag ben ik van 76 kg naar 80 kg gegaan.
Volgens mij komt het omdat ik veel eet maar daarna het toch weer ga verbranden bij voetbal dat is mijn mening maar ik zou graag weten wat jullie er van vinden en wat ik beter kan doen of wat ik niet beter kan doen...Give me your opinion
Mazzel
Sorry heb per ongeluk daar een 2 gezet maar had een 4 moeten zijn...
Ik train al bijna 2 maanden Fitness First...
Na ongeveer 2 a 3 weken nadat ik was begonnen, ben ik behoorlijk gaan eten..
7:45 - 2 broodjes filet american of pindakaas, Brinta, Weight Gainer
10:00 - 2 broodjes zalm + salade en af en toe neem ik een kaasbroodje
12:00 - Een warme maaltijd (kan ik niet zelf kiezen) maar meestal is het Aardappelen met kip of vis
14:30 - Begin ik met trainen maar eet ik meestal een appeltje voordat ik begin
17:30 - Kom ik thuis en dan eet ik een vette bord vol met rijst en kip of kalkoen en af en toe eet ik rijst met eieren, nadat ik heb gegeten gelijk een weight gainer erin.
19:00 - Dinsdag, Donderdag en Vrijdag moet ik dan meestal om deze tijd trainen (voetbal)
21:30 - Kom ik thuis en dan eet ik 2 bolletjes met Filet american of iets anders maar in iedergeval eet ik brood.
23:00 - Eet ik weer brood met filet american of pindakaas of kipfilet en daarna gooi ik een weight gainer erin.
Tot de dag van vandaag ben ik van 76 kg naar 80 kg gegaan.
Volgens mij komt het omdat ik veel eet maar daarna het toch weer ga verbranden bij voetbal dat is mijn mening maar ik zou graag weten wat jullie er van vinden en wat ik beter kan doen of wat ik niet beter kan doen...Give me your opinion
Mazzel
Sorry heb per ongeluk daar een 2 gezet maar had een 4 moeten zijn...
Comment