Eten eten eten eten...maar 2 kilo aangekomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eten eten eten eten...maar 2 kilo aangekomen

Dag allemaal...

Ik train al bijna 2 maanden Fitness First...
    Na ongeveer 2 a 3 weken nadat ik was begonnen, ben ik behoorlijk gaan eten..

7:45 - 2 broodjes filet american of pindakaas, Brinta, Weight Gainer

10:00 - 2 broodjes zalm + salade en af en toe neem ik een kaasbroodje

12:00 - Een warme maaltijd (kan ik niet zelf kiezen) maar meestal is het Aardappelen met kip of vis

14:30 - Begin ik met trainen maar eet ik meestal een appeltje voordat ik begin

17:30 - Kom ik thuis en dan eet ik een vette bord vol met rijst en kip of kalkoen en af en toe eet ik rijst met eieren, nadat ik heb gegeten gelijk een weight gainer erin.

19:00 - Dinsdag, Donderdag en Vrijdag moet ik dan meestal om deze tijd trainen (voetbal)

21:30 - Kom ik thuis en dan eet ik 2 bolletjes met Filet american of iets anders maar in iedergeval eet ik brood.

23:00 - Eet ik weer brood met filet american of pindakaas of kipfilet en daarna gooi ik een weight gainer erin.

Tot de dag van vandaag ben ik van 76 kg naar 80 kg gegaan.
    Volgens mij komt het omdat ik veel eet maar daarna het toch weer ga verbranden bij voetbal dat is mijn mening maar ik zou graag weten wat jullie er van vinden en wat ik beter kan doen of wat ik niet beter kan doen...Give me your opinion

Mazzel

Sorry heb per ongeluk daar een 2 gezet maar had een 4 moeten zijn...
    No Pain !! No Gain !!

Hoe is je vetpercentage gestegen?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

stoppen met zuren? 4kg is nice.. gewoon voetballen en meer eten.

Comment

Wacht ff..."maar" 4 kg aangekomen??
        Dat is keigoed man! Zeker als je ter beschouwing neemt dat je CONSTANT actief bent! Krachttraining en voetbal. Je fietst zeker ook nog aardig wat? Nou, met al die kcal die je daar al aan verspilt en met je basismetabolisme blijkt je TOCH NOG te groeien. Kappen met zeuren vriend en op deze goede voet verder gaan. Hou wel ff je vetpercentage in de gaten uiteraard.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik zou alleen geen pindakaas eten op je brood,want daar word je moddervet van en kunne ook de kg's erbij van komen.

Comment

Originally posted by XeNoGeaR View Post
            Ik zou alleen geen pindakaas eten op je brood,want daar word je moddervet van en kunne ook de kg's erbij van komen.
            bullshit

Motivitie: heb ik even geen zin in om te geven.

Comment

Netjes!
              Als ik dat eet kan je me na 3 maanden de sportschool inrollen hehe....
              stats; 187cm, 98kg, 17% BF

Comment

Originally posted by XeNoGeaR View Post
                lijdt je aan anorexia??

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                  lijdt je aan anorexia??

Comment

Toch logisch: in pindakaas zit veel vet, dus je wordt er ook vet van. Duh...
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ga jij lekker met een dumbbell in je aars koprollen om die binnenkant van je borst nou eens goed te trainen

Ok sorry voor off topic
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Jaah ik doe hem nog regelmatig hoor Ik begin zelfs al punttieten op mn binnenkant borst te krijgen waar sancho jaloers op kan zijn

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Ga jij lekker met een dumbbell in je aars koprollen om die binnenkant van je borst nou eens goed te trainen

Ok sorry voor off topic

hahhahaahhahaha, die oefening moet ik ook eens proberen...
                            "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

dat was sarcastisch bedoeld neem ik aan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X