Mijn eetgedrag,geef je advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eetgedrag,geef je advies

Hoi,
    Dit is wat ik eet op een gemiddelde dag, graag hoor ik een advies wat goed is,of juist niet. Ik ben 1.82, 79 kg, BMI 23,6 bf 16,4 (elektronisch,dus miss niet nauwkeurig)

5.30 2 volkoren boterhammen met hagelslag (altijd roomboter)
    creatine met vruchtensap, 1 kopje thee

8.45 2 volkoren boterhammen 1 jonge kaas, 1 met appelstroop
    1 bakje koffie m&s, 1 bekertje water

12.00 4 boterhammen 1 aardbeienjam,1 pindakaas,1 kipkerriesalade,1 achterham 1 banaan 1 eierkoek
    2 bekertjes water 1 bekertje cup-a-soup

14.45 1 appel 1 evergreen
    1 bekertje water 1 bekertje siroop

18.15 1x in de week macaroni/spaghetti/nasi/bami
    4x aardappelen met groente en vlees
    1x friet en 2 snacks
    1x divers
    als toetje meestal yoghurtkwark, soms eet ik dit om 21.00 pas(soms vitaminepil)
    na eten creatine met vruchtensap

19.15-20.15 trainen, daarna wheyshake

21.15 sap + koek/ cashewnoten

Ik weet dat kipkerriesalade,friet en snacks niet goed zijn,maar voor de rest wil ik graag (opbouwend)advies van jullie. gr coen

Originally posted by coen244 View Post
    Hoi,
    Dit is wat ik eet op een gemiddelde dag, graag hoor ik een advies wat goed is,of juist niet. Ik ben 1.82, 79 kg, BMI 23,6 bf 16,4 (elektronisch,dus miss niet nauwkeurig)

12.00 4 boterhammen 1 aardbeienjam,1 pindakaas,1 kipkerriesalade,1 achterham 1 banaan 1 eierkoek

1x friet en 2 snacks
    1x divers

Ik weet dat kipkerriesalade,friet en snacks niet goed zijn,maar voor de rest wil ik graag (opbouwend)advies van jullie. gr coen
    Aanvullend op de kipkerriesalade, friet en snacks:
    Hagelslag? Jam? Evergreen? Koek? Siroop? Je begrijpt zelf toch hopelijk wel dat dat niet je van het is he...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Stickies lezen want dit gaat nergens over sorry
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Check aanpassingen in het rood
        Originally posted by coen244 View Post
        Hoi,

hagelslag en roomboter sucks, hoef je niet te raden waarom, waar zijn de snelle proteine??

te weinig eiwitten appelstroop vervangen door iets met proteine

jam weg,kipkerrie weg eierkoek weg, banaan beter verplaatsen na de workout of bij het ontbijt, voor de rest weer te weinig eiwitten.
        Cup a soup is erg zout

flut maaltijd, evergreen zit vol met suikers, net als het bekertje siroop, en weer mis ik eiwitten

1x friet en 2 snacks
        1x divers

friet eens in de week kan best, voor de rest zijn het goede maaltijden maar let op dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt,

Vitaminepil in de morgen bij het ontbijt nemen, en 1 na de avondmaaltijd
        creatine hier weg

voor het trainen nog snelle amino's + creatine toevoegen(in vorm van shake of tabletten)
        creatine ook in je shake na het trainen doen

sap eruit, zo krijg je veel te veel suikers binnen, cashew is goed maar geen gezoute

voor het slapen gaan kwark, tonijn of vette vis oid om de nacht door te komen

opbouwend genoeg succes en lees nog maar even goed op het forum
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Oke, bedankt voor jullie advies, hier kan ik wel wat mee. Wist wel dat het niet je van het is ja. Zag wel dat veel mensen kip/kalkoenfilet en tonijn(lust ik niet) eten. Kunnen jullie miss nog wat voorbeelden geven van producten met veel eiwitten/proteine? Ben blij dat jullie zeggen wat niet goed is, maar hoor ook graag tips wat wel goed is, groetjes

Comment

Pindakaas, gekookte eieren, zalm, kip/kalkoen filet, tonijn. Sommigen hoor ik wel een over Filet American maar weet niet tot op welke hoogte die aminozuurprofielen nuttig zijn.

Das zo'n beetej enige wat ik op brood eet, genoeg variatie lijkt me. Niet lusten kan je u nog niet zeggen want je bent op dit moment gewend aan troep, heel veel troep met suiker. Dus zodra je gewend raakt aan een clean dieet smaakt kipfilet ineens veel lekkerder
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Rood vlees eten is ook een goede manier om spiermassa op te bouwen. Helaas is het ook de duurste manier:

Biefstuk, rosbief, runderrookvlees, beef jerkey etc etc.

De enige goedkope manier om rood vlees te eten is mager rundergehakt of tartaar.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

meer eiwitten eten voor de rest ziet het er goed uit!!

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                  meer eiwitten eten voor de rest ziet het er goed uit!!
                  wtf is dit voor post, eerst wordt een hele lijst aan verbeteringen en advies gegeven en dan zeg jij dit
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    wtf is dit voor post, eerst wordt een hele lijst aan verbeteringen en advies gegeven en dan zeg jij dit
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X