Pannekoeken met stroop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pannekoeken met stroop?

Hoi luitjes,
    wil toch graag ff wat weten.
    Doordeweeks met de zaterdag heb ik altijd een gedisciplineerde routine wat betreft mijn voeding. Op de zondag ook wel maar dan nuttig ik wat anders dan wat in in die andere dagen naar binnen werk.
    Nu hoorde ik ooit iemand vertellen dat hij pannekoeken met stroop in zijn voedingsschema had zitten.
    Kan dit?
    Ik bedoel, kan ik op een zondag een aantal pannekoeken met stroop eten?
    Er zit suiker zowel in de pannekoek als in de stroop.
    Gaarne wat info hierover voordat ik straks een fout bega.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Hoi luitjes,
    wil toch graag ff wat weten.
    Doordeweeks met de zaterdag heb ik altijd een gedisciplineerde routine wat betreft mijn voeding. Op de zondag ook wel maar dan nuttig ik wat anders dan wat in in die andere dagen naar binnen werk.
    Nu hoorde ik ooit iemand vertellen dat hij pannekoeken met stroop in zijn voedingsschema had zitten.
    Kan dit?
    Ik bedoel, kan ik op een zondag een aantal pannekoeken met stroop eten?
    Er zit suiker zowel in de pannekoek als in de stroop.
    Gaarne wat info hierover voordat ik straks een fout bega.
    als je je eigen de hele week strak aan je schema vasthoud dan hou je die zondag toch als junk dag.
    en als die stroop het enige slechte is wat je eet dan doe je het nog netjes.
    voer eendjes,geen oorlog

Comment

Ja, die stroop zal dan het enige slechte zijn, maarre, is stroop wel zo slecht.
      Het zit immers boordevol ijzer?

Comment

Stroop zijn snelle suikers. Dus wederom...ontbijt en na het sporten is het ideaal.

Comment

Ddenk dat de mensen die dat in schema hebben staan aan carb loading-day (carb cycle) doen, zie niet echt een reden om anders zo aan je suikers te komen.

Maar als je maar 1x p/w cheat en das s'ochtends pannenkoeken met stroop, be my guest vind ik erg netjes
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Als je niet voor een BB wedstrijd traint kun je best een keer in de week cheaten met pannenkoeken met stroop. Anderen doen dat weer met friet, shoarma of pizza.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Als je niet voor een BB wedstrijd traint kun je best een keer in de week cheaten met pannenkoeken met stroop. Anderen doen dat weer met friet, shoarma of pizza.
              Of bier

Comment

Originally posted by Svalin View Post
                Of bier
                Dat ook ja. Hoewel...alcohol moet je echt niet teveel pakken, ook al is het je cheatdag. De effecten van alcohol kunnen de volgende dag nog merkbaar zijn als je echt goed doorgezakt hebt en dat schaad dan je training weer. maar 1 tot 3 pilsjes kan imo geen kwaad.

Comment

Ik drink niet heren.
                  Ben op dit moment ook aan het kuren en aangezien ik slik is het nuttigen van alcohol niet echt goed voor mijn lever.
                  Ben overigens van die pannekoeken afgestapt.
                  Als ik ergens voor ga doe ik dit zo goed mogelijk zonder ook maar een keer te cheaten.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Dat ook ja. Hoewel...alcohol moet je echt niet teveel pakken, ook al is het je cheatdag. De effecten van alcohol kunnen de volgende dag nog merkbaar zijn als je echt goed doorgezakt hebt en dat schaad dan je training weer. maar 1 tot 3 pilsjes kan imo geen kwaad.
                    heb gehoord dat als je flink doorzakt het minstens een week krachtverlies betekend t.o.v. non-alcohol
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

gistern mn shake beker opgegaan in mn sport tas...irritant!!!
                      Wel lekker getrained trouwens..

"heb gehoord dat als je flink doorzakt het minstens een week krachtverlies betekend t.o.v. non-alcohol"
                      Yep ook wel eens meegemaakt...
                      Bulking tot 100kg

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                        heb gehoord dat als je flink doorzakt het minstens een week krachtverlies betekend t.o.v. non-alcohol
                        geen wonder dat ik vroeger nooit groeide. maar van krachtverlies had ik mider last van.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          Alcohol belast je lever, onttrekt vocht aan je lichaam zodat het je anabole staat omzet in een katabole staat, verprutst je insulinelevels waardoor je vet gaat opslaan EN het verkloot je alertheid (maakt je duf) zodat je trainingen klote zijn. Alcohol, alleen op cheatdagen en dan maar een beetje!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X