voedingstabel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingstabel

ik heb denk ik nog een goede side gevonden waar je de koolhydraden,vetten en eiwitten per produkt voor je voedingschema kunt uitrekenen.
    het heet www.vetvrij. com al heeft het niet echt met vetvrij te maken volgens mij.
    hoop dat ik er iemand blij mee kan maken
    voer eendjes,geen oorlog

Originally posted by might ass well View Post
    ik heb denk ik nog een goede side gevonden waar je de koolhydraden,vetten en eiwitten per produkt voor je voedingschema kunt uitrekenen.
    het heet www.vetvrij. com al heeft het niet echt met vetvrij te maken volgens mij.
    hoop dat ik er iemand blij mee kan maken
    sorry het is www.vetvrij.comcalorietellijst.
    voer eendjes,geen oorlog

Comment

druk op google en dan is het de eerste.
      voer eendjes,geen oorlog

Comment

Hmm, iets met vetvrij in de titel maakt het al een pak minder aantrekkelijk. Als je daarnaast ziet staan: "Ruim 200 dieetvormen van Sonja Bakker tot het bierdieet" is het helemaal gedaan...

Goeie sites hiervoor zijn:
        www.calorietabel.nl
        Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten -> hier kun je zelfs de hoeveelheid aanpassen om het rekenen wat te vergemakkelijken
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
          Hmm, iets met vetvrij in de titel maakt het al een pak minder aantrekkelijk. Als je daarnaast ziet staan: "Ruim 200 dieetvormen van Sonja Bakker tot het bierdieet" is het helemaal gedaan...

Goeie sites hiervoor zijn:
          www.calorietabel.nl
          Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten -> hier kun je zelfs de hoeveelheid aanpassen om het rekenen wat te vergemakkelijken
          dat snap ik dieeten is fout en de side is ook fout maar je moet bij googel kijken
          voer eendjes,geen oorlog

Comment

Bovendien wurgen ze die arme appel op dat plaatje met een meetlint. En een appel is al niks hier word ik wel een beetje bang van hoor.

Comment

dat snap ik dieeten is fout en de side is ook fout maar je moet bij googel kijken
              Ik versta geen bal van wat je hier zegt...
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik versta geen bal van wat je hier zegt...
                gewoon deze link www.vetvrij.comcalorietellijst aanklikken dan google nog een keer aanklikken en dan is het de eerste op de pagina die je dan krijgt die je ook moet aan klikken.
                Last edited by might ass well; 15-03-2009, 20:41. Reason: niet goed
                voer eendjes,geen oorlog

Comment

gewoon deze link www.vetvrij.comcalorietellijst aanklikken dan google nog een keer aanklikken en dan is het de eerste op de pagina die je dan krijgt die je ook moet aan klikken.
                  Nou bij mij niet..

Neem aan dat je dit bedoelt?
                  www.vetvrij.com calorie tellijst

en er zijn wel mooiere :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X