hoeveel Kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoeveel Kcal

ik ben 13jaar en ga beginnen met bodybuilding alleen is mijn vraag hoeveel Kacl moet ik binnenkrijgen???????????????????????????????

ik ga op maandag mijn biceps, triceps, schouders en buik doen
    op dinsdag de borst, rug, en benen
    woensdag biceps schouders en buik
    donderdag weer borst rug en benen
    vrijdag schouders buik en borst
    zaterdag doe ik alles een beetje en zondag rust

dit is mijn schema gemaakt door mijn kennis die heeft het zelfde
    ik ga beginnen met 4oefeningen per spiergroep en dan 3×8

bijv. voor de schouders

3×8 palms-in presses
    3×8 standing military presses
    3×8 seated leteral riases
    3×8 upright rows

Dan mag je kennis wel wat leren over bodybuilding want dit is echt een indeling van niks. Qua cal, beter te hoog dan te laag je zit nog volop in de groei en die wil je kost wat kost niet belemmeren door te weinig te eten en te overtrainen op zo'n jonge leeftijd.

Lees ook de sticky over tienerbodybuilding maar eens door, staat genoeg info in.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Daar kan niemand een goed antwoord op geven aangezien je niet vermeld wat je gewicht is. Bovendien zou je deze vraag niet stellen als je de stickies in deze sectie zou hebben gelezen waar een duidelijk verhaal staat over wat je precies nodig hebt.
      "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

ik weeg 51kg

Comment

Lees eens de stickies over Tienerbodybuilding, training en voeding maar eens door.

Want wat je nu in gedachten hebt trekt op NIKS!! Je gaat me waarschijnlijk wel vertellen dat ik verkeerd ben, maar de manier waarop je nu wilt werken zul je niet lang volhouden. Dit door overtraining, burn-out, slechte info,... noem maar op.

Dus lees eerst voor je begint. Je hebt toch ook eerst leren wandelen voor je ging lopen?
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Paar jaartjes wachten nog.

Comment

Laat het bloemetje eerst lekker bloeien
              Wat ben ik een spetter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse