Achteruit inplaats van vooruit ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Achteruit inplaats van vooruit ?

yo0w peaps,

Sinds de laatste tijd ga ik achteruit me huid word opeens slap uit het niets ik beweeg 12 uur op een dag waarvan 2e half uur sport 9 km hardlopen en kracht training. Ik vroeg me af zou het komen doordat ik te weinig eet? Mijn dagelijkse voedingsbehoefte is 3200 en ik eet 2200 dus de vraag is als je onder je kcal behoefte eet ga je dan achteruit met spiermassa etc.. ? En wat kan je hier tegen doen ?

Greets
    My
    Wat ben ik een spetter

Meer eten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Meer eten.
      Maar ik krijg het op een of andere manier niet meer naar binnen, mammoth 2500 ? Of gewoon meer volkoren brood ? Ik eet 1 brood per dag meer ?
      Wat ben ik een spetter

Comment

Iedereen kan meer dan 2200kcal eten gab.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Iedereen kan meer dan 2200kcal eten gab.
          Oke, ik denk dat ik het ga op voeren maar ik heb geen tijd bijna omdat ik gelijk van werk naar fitnes ga dus ik denk dat ik iets meer eten zou mee nemen over de gehele dag maar ja bedankt het is duidelijk half brood er nog bij ty
          Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
            Oke, ik denk dat ik het ga op voeren maar ik heb geen tijd bijna omdat ik gelijk van werk naar fitnes ga dus ik denk dat ik iets meer eten zou mee nemen over de gehele dag maar ja bedankt het is duidelijk half brood er nog bij ty
            Als ik de caloriechecker van het voedingscentrum mag geloven, dan werk je met een volkorenbrood(+-24 sneetjes) 1848 Kcal binnen.. en ik mag aannemen dat je er ook beleg op doet.. dan kom je toch makkelijk over 2200 heen?

Comment

ik moet in de cut uitkijken niet boven de 2400 te komen, dan kun jij toch wel makkelijk 2200 of meer eten
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Yba84 View Post
                Als ik de caloriechecker van het voedingscentrum mag geloven, dan werk je met een volkorenbrood(+-24 sneetjes) 1848 Kcal binnen.. en ik mag aannemen dat je er ook beleg op doet.. dan kom je toch makkelijk over 2200 heen?
                Klopt, ik heb het verhoogt naar 30 sneetjes brood per dag en Amin Pro Gold neem ik nu als aminozuren die ik overdoseer tot 18 per dag van bodylab. Maar wat ik bedoel ik eet 2200 maar hierbij ben ik 13 uur per dag in beweging werk / fitnes waar ik al bij fitnes met hardlopen 9 km ongeveer 700 kcal verbrand en daarna nog kracht training ook ongeveer 200 dus wat hou ik binnen ? Bijna niks, dus ik eet nu als een stier verhoogt naar 3500 kcal met hoge kcal snacks
                Wat ben ik een spetter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X