Brinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta

Ey,

ff vraagje over het product Brinta,

het bevat maar 220kcal best weinig en toch adiseren jullie allemaal Brinta.

mijn vraag warom gebruik jij Brinta!

Goeie complexe kh die je lekker makkelijk wegzuipt
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Lekker weg te drinken met melk + schepje whey, kunnen ook nog snelle kh in.

Comment

Gewoon, omdat het lekker is, en als het dan ook nog eens goed is voor een schema, perfect dus.

Ook lekker met wat banaan en een snuifje kaneel.

Greetzzz
          Si je n'ai pas l'amour, je ne suis rien
          Si je n'ai pas le sport, je ne suis rien
          L'amour dans le sport = c'est la belle vie

Comment

Originally posted by Springmuis View Post
            Gewoon, omdat het lekker is, en als het dan ook nog eens goed is voor een schema, perfect dus.

Ook lekker met wat banaan en een snuifje kaneel.

Greetzzz
            Lekker met een snuifje kaneel ??

Comment

Originally posted by MarcG View Post
              Ey,

ff vraagje over het product Brinta,

het bevat maar 220kcal best weinig en toch adiseren jullie allemaal Brinta.

mijn vraag warom gebruik jij Brinta!
              Ik adviseer geen brinta...maar havermout(vlokken) :P

Brinta is zo dun dat het niet lekker is met water of droog te eten.

Havermoutvlokken flikker ik in de beker met wat rozijnen en lepel het in me mik.

Comment

het is wel te eten.. maar weg te drinken??..
                Zitten hier echt paar supereters ik moet m'n best doen met me borden pap elke ochtend hehehe

Comment

Originally posted by little View Post
                  het is wel te eten.. maar weg te drinken??..
                  Zitten hier echt paar supereters ik moet m'n best doen met me borden pap elke ochtend hehehe
                  Gewoon doorslikken zonder te kauwen
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Koop een blender gooi er 8 volkoren koekjes in 2 bananen 300 ml melk 40 gr eiwit en klaar is je ontbijt

Comment

Ik adviseer ook altijd havermout. Havermout wordt niet dik in koud water, dus veel geschikter voor shakes, daarnaast zitten er in havermout meer gezonde vetten.

Niet geheel onbelangrijk is dat water met havermout en whey best lekker is, kan ik van brinta niet zeggen

ik drink elke dag 2 shakes met 120 gr havermout en 30 gr whey. Voor het slapen gaan 40 gr havermout met rozijnen en kaneel en dan met water in de magnetron. Lekker toetje voor het slapen gaan

Comment

Originally posted by siempie010 View Post
                        Koop een blender gooi er 8 volkoren koekjes in 2 bananen 300 ml melk 40 gr eiwit en klaar is je ontbijt

En als je nu los die koekjes eet met wat melk en bannaan is dat een goede tussedoortje zeg maar :O?

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                          Ik adviseer ook altijd havermout. Havermout wordt niet dik in koud water, dus veel geschikter voor shakes, daarnaast zitten er in havermout meer gezonde vetten.

Niet geheel onbelangrijk is dat water met havermout en whey best lekker is, kan ik van brinta niet zeggen

ik drink elke dag 2 shakes met 120 gr havermout en 30 gr whey. Voor het slapen gaan 40 gr havermout met rozijnen en kaneel en dan met water in de magnetron. Lekker toetje voor het slapen gaan
                          Hoe maak je dat klaar dan? Gewoon 500ml koud water 100gr havermout - schep whey er doorheen en eten maar?

Ik maak het altijd met 500ml melk, 100gram havermout 3 min in de magnetron en dan 2 schepjes Whey er doorheen! Yammiee!!

Comment

gewoon met wat water ja. Anders kun je de whey net zo goed weg laten en wat fruit gebruiken voor smaak. Want snelle eiwitten heb je niet meer zodra je het met melk mengt. Dus dan maar snelle suikers om weer anabool te worden na een nacht rust.

Ik neem havervlokken met rozijnen en water.

Comment

Voor snelle suikers neem ik honing.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X