mini vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mini vraagje

Ik was op zoek naar goede vetten heb met de zoekfunctie al gevonden dat noten vooral goed zijn met name cashewnoten maar mijn vraag is nu ik vind die ongezoute cashew noten niet echt lekker en de zoute wel maakt het veel verschil met de zoute of is dit verschil te verwaarlozen?

Annemende dat je in de bulk zit eet je waarschijnlijk zeer veel.. in voedsel zit zowieso altijd al zout, en aangezien je grote hoeveelheden eet kom je al snel bij grote hoeveelheden zout uit dus ik zou voor de ongezoute gaan.

Comment

In de cut maakt het ook uit. De hoeveelheid zout op die nootjes is namelijk fors. Of je er schijt aan hebt, ik wel (toen ik 200gram pistachenootjes wegvrat in ieder geval). Gezond is het echter niet.

Je kunt er anders voor kiezen om andere noten te pakken, walnoten, pinda's, amandelen etc. etc. Eventueel kun je ook een notenpasta pakken en hier eetlepels van gaan eten (de notenpasta's op basis van hazelnoten zijn het lekkerst).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Snoepen uit de pindakaaspot is een nieuwe hobby van me
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Snoepen uit de pindakaaspot is een nieuwe hobby van me
          Kun je afwisselen met Kippenpindasoep Ook erg lekker ! en weleens cashewnotenpasta geprobeerd, ook een lekkere versnapering!
          Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

maar je moeten zouten toch ook vermijden, zodat je geen extra vocht vasthoud of njeet?

Comment

Je kan het ook altijd nog mengen. Zakje gezout en ongezout door elkaar. Daarna 2 ongezout en 1 gezout, ect. Je zal zien hoe snel het dan 'normaal' smaakt, en dat een zakje echt gezout dan ineens overdreven zout smaakt.

Comment

Originally posted by taxation View Post
                Kun je afwisselen met Kippenpindasoep
                Hmm das echt mijn verslaving. Lekker pittig maken zodat er wat rijst door kan. Een wat dikkere drap eet net wat lekkerder. Zooooo simpel en lekker

Comment

Originally posted by cojones View Post
                  maar je moeten zouten toch ook vermijden, zodat je geen extra vocht vasthoud of njeet?

Ja, van zout houd je vocht vast. Maar als je dat niet erg vindt is dat niet de reden om zout te vermijden.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik eet altijd walnoten (extra bron van omega3) en amandelen. Ongezouten.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ok duidelijk mensen ik zit overgens in de cut maar moet tog aan die 59 gram vetten komen.
                      Thnx voor de adviezen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X