Op honderhoud trainen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    Mits je niet van schema wisselt en je CNS zich aangepast heeft op dat schema, dus niet dat je net 1 week bezig bent.

Ik zou mikken op Chest 2,5kg per 2-3 weken, MP 2,5kg per 3a4 (dit gaat HEEL TRAAG), BOR 2,5kg per 1a2, Chin 1 rep per 1a2 weken, Squat/DL minstens 2,5kg per week, armen en shit boeit niet of je daarop vooruitgaat daar gaat de weegschaal toch niet van bewegen
    Sorry hoor maar dit is wel heel kort door de bocht.
    Ik blijf ook steken soms maar dat wil niet zeggen dat de groei stil staat,
    Je kan echter zelfs lichter gaan trainen en dan meer herhalingen proberen
    te maken om massa te winnen.

En na jaren trainen goei je er ook niet meer zomaar 2,5 kg bovenop iedere 4 week

Comment

Je mist het hele punt LM

Als je dezelfde reps aanhoud vind ik dit een hele reele schatting voor iemand die niet al boven de 150kg bencht, 180+squat, 220+deadlift

Blijven steken op dezelfde range, mits alle andere variabelen gelijk blijven, vasthangen betekend je eet gewoon niet genoeg of je traint als een watje of je hebt het maximale uit die oefening gehaald en kunt alleen vooruit gaan als je de supporting muscle groups traint, je maakt niemand wijs dat als jij vorige week 10x100kg bencht, deze week ook en volgende week ook dat je dan spiermassa wint, tenzij je variabelen aan gaat passen om toch progressie te boeken

Kijk maar naar mensen met Wendler 5/3/1 die gaan maanden en maanden door zonder plateau's, DC logjes gaan ook voor 5-6 cycles door zonder stil te staan, dus ja het is wel mogelijk op oefeningen vooruit te gaan mits je dieet goed zit en je intelligent traint
      Last edited by Yawgmoth; 14-07-2009, 16:41.
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Snap ik niet hoe ik aan mijn massa kom ?

Comment

steroiden

Comment

grappig dit!

Ik eet nu al een paar maanden op onderhoud! alleen ik neem 1 junk dag waar ik flink boven onderhoud ga. Werkt prima sta nog steeds op 5% en wordt heeeeeel langzaam weer zwaarder

Comment

@LM Kuren

Lang niet gezien punani ^^

Heb je gehoord dat gen <4.8% staat Betwijfel of zijn LBM in vergelijking staat met jou maar verder kan niemand meepraten voer hoe het is om zo laag te staan haha
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                steroiden
                En ervoor ghehe, Nee ik weet dat er wel wat kracht nodig is voor massa
                maar voeding is denk ik tog wel wat belangrijker dan kracht.

Edit

Voor het kuren ben ik ook van 60 kg naar 77 kg gegaan en is mijn bf gedaald

Comment

@Pun
                  Waarom maak je geen gebruik van je "rebound" na lang cutten tot laag percentage?

Comment

omdat het zomer is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X