laat aan het avond eten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laat aan het avond eten.

Gegroet allemaal,

Deze week moet ik stage lopen van 9 uur tot ongeveer 6 uur.
    Nu wil ik daarna nog gaan trainen,
    maar ik weet niet wat ik met het eten aanmoet.

normaal eet op een rust dag om
    7:00,
    11:00,
    13:00,
    16:00,
    18:00,
    en dan voor het slapen gaan nog kwark.

op een trainingsdag eet ik om
    7:00,
    10:00(pre)
    11:45(post)
    13:00,
    16:00,
    18:00
    en kwark.

maar nu ik stage moet gaan lopen zou ik om 18:00 uur ongeveer mijn pre kunnen eten.
    dan ongeveer uur tot anderhalf trainen. om 19:30 mijn post (choco) en dan nog een uur later pas aan de rijst met kip. is het een probleem om om half 9 nog een grote koolhydraat maaltijd te eten?

of moet ik mijn "avondeten" zien als pre work out rijst met kip en daarna alleen nog (choco) post en kwark eten?
    hoe doen andere mensen dit die moeten werken van 9 tot 6?

S'morgens trainen kan niet want de gym is dan helaas nog niet open anders had dit mijn voorkeur.

bedankt voor de hulp.

Hoe laat ga je slapen dan, toch niet al om 10 uur?

Comment

ongeveer rond 11 uur

Comment

Ik eet rond 21.30 nog een maaltijd en tegen bedtijd mn portie kwark en wat vetten. Dus het is wel mogelijk. Je eet nu 5 keer per dag op een rustdag en 6 x op een trainingsdag .. pre workout maar ga er van uit dat het geen volledige of enigzins een maaltijd is. Wellicht wat beter indelen.

Ik eet

7.00
        10.00
        12.30
        15.00
        17.30-18.00
        19.30 trainen
        21.30
        23.00
        Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
        25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
        "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Originally posted by davide View Post
          Ik eet rond 21.30 nog een maaltijd en tegen bedtijd mn portie kwark en wat vetten. Dus het is wel mogelijk. Je eet nu 5 keer per dag op een rustdag en 6 x op een trainingsdag .. pre workout maar ga er van uit dat het geen volledige of enigzins een maaltijd is. Wellicht wat beter indelen.

Ik eet

7.00
          10.00
          12.30
          15.00
          17.30-18.00
          19.30 trainen
          21.30
          23.00
          pre eet ik altijd 50 gram havermout met 300 gram yoghurt, en dan net voor dat ik begin nog wat snelle suikers fruit je kent het wel en die snelle suikers heb ik idd niet meegeteld.

maar ik kan dus aan nemen dan om half 9 nog een grote maaltijd eten geen kwaad kan.

Comment

Ook die "snelle suikers" noteren in je schema ! Die werk je ook naar binnen toch?

Een volledige maaltijd.. tja dat is maar net wat je er zelf van maakt en wat in je schema past. Op een trainingsdag eet ik wat meer na mn training om 21,30 dan op een rustdag. Dan verdeel ik het meer. Juist na de training heb ik altijd behoefte aan eten omdat ik me zelf leeg train. Ga graag tot het gaatje.

Bijvoorbeeld: 4 boterhammen met een blik tonijn met een lepel mayonaise, een halve liter chocomel, een banaan een wheyshake en 400 ml WMS,

Maar net waar ik zin in heb en wat lekker weg eet. ( Ik bulk dus komt het niet zo precies)
            Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
            25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
            "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Je traint jezelf leeg?

@Xomgeek, waarom zou om half 9 eten kwaad kunnen? s avonds eten kan prima

Comment

Ik snap het probleem niet echt? Om half 9 kun je toch nog gewoon je maaltijd nemen? Of om 10 uur whatever.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Direct trainen na het eten is kut, geef je maag de tijd om het te verteren.. Kan je op stage geen eten nemen zodat je ruim een uur voor je training gegeten hebt?
                  Het is niet erg als je koolhydraten 's avonds neemt na je training, je moet toch herstellen en je spieren zijn er gevoelig voor na je training.. Als je nou niet traind zou ik het wel bij eiwit+vet houden.
                  Weinig vetten eten bij de post workout maaltijden, maar vooral kh+eiwit ivm snelheid opname van het voedsel.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Verdiep je eens in Intermittent Fasting.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

jah daar had ik ook al aan gedacht moet me even nog dieper inlezen over IF, maar had al begrepen dat het een tijd van eten is waarin je je behoefte voldoet zeg maar en een tijd van vasten waar alleen water en koffie gedronken mocht worden. maar moet nog verder inlezen bedankt voor het advies.
                      ga vanavond gewoon eten en zien wat er gebeurt en dan als IF idd mogelijk lijkt ga ik dat proberen .

Comment

Is nou het grootste probleem dat het idee van carbs in de avond je tegenzit, of mis ik nou het hele dilemma ?
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

is het een probleem om om half 9 nog een grote koolhydraat maaltijd te eten?
                          Neeee
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

haha hier heb ik dus wat aan ik zat met het zelfte probleem

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X