Probleem met eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met eten

Beste forum leden,

Ik heb best een probleem.

Ik wil super graag gezond gaan leven,
    en daarbij veel aankomen want op het moment ben ik maar 57mg met 1,83m.
    Ik weet het is veelte weinig !!!

Maar ik heb periodes dat ik veel eet maar dan gaat het vaak minder over de dagen waarom geen idee.

Daarbij ook nog, ik wordt vaak ziek als ik bezig ben met mijn verbeteringen (sporten, eten, ect).

Even wat hulp gevraagt doe ik iest verkeerd?
    (als er nog meer informatie nodig is hoor ik het wel!)

Mvg
    itsmylife

Ja je doet iets verkeerd. Je zegt niet wat je eet en niet hoe je sport. Meer informatie is wel handig. Anders kunnen we er geen drol mee.

Dus even wat meer info graag.

Comment

Idd 57mg is te weinig, bij jouw lengte hahahahaha.... Kan niet joh, ziek worden als je goed leeft.. Je zal niet voldoende eten....

Comment

he! Dat waren mijn stats precies een half jaar terug Vreten is de sleutel jonge!

Comment

Je zal waarschijnlijk ziek zijn vanwege je immens onder gewicht. Enige wat je kan doen is strikt en gedisciplineerd zijn. Dwing jezelf op vaste tijden te eten en door zetten. Na een tijd wordt het vanzelf beter.

Comment

Half jaar terug woog ik 62kg bij 1.87, weeg nu bijna 75kg, mijn advies; veel eten en goed trainen.
            Last edited by Breakmore; 16-01-2010, 13:48.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Idd 57mg is te weinig, bij jouw lengte hahahahaha.... Kan niet joh, ziek worden als je goed leeft.. Je zal niet voldoende eten....
              Heb het nog niet eens gezien 57mg. Zou betekenen dat hij 0.0057 kg weegt

Comment

Als je wat meer gewicht aan zet zul je ook beter gaan voelen.
                Dus belangrijk voor jou om flink te gaan eten .
                Probeer jezelf te dwingen te eten , in het begin zal dit flink lastig worden maar uiteindelijk gaat je lichaam er aan wennen en zul je meer kunnen gaan eten. om de 2 uur een maaltijd eten. Bereken je behoefte en ga er 500 tot 1000 cal boven zitten . pindakaas, chocomelk , roomboter , slagroom ongeklopt zijn hoog in cal die je makkelijk weg krijgt probeer deze toe tevoegen aan je dieet.

suc6 !
                Mind is everything.

Comment

Gewoon enorm veel eten!
                  Dat ziek zijn heeft iedereen wel eens, maar dat zal of aan je ondergewicht liggen, of het zit tussen je oren. Veel eten is dus gewoon de oplossing !
                  Succes

Comment

Zoals je in de sticky's kunt lezen: je moet het vele eten opbouwen. Een paar maanden terug begon ik gelijk van de ene op de andere dag met heel veel eten, maar dat ging niet werken. Dus ben ik op gaan bouwen en nu eet ik ook aardig wat op een dag. Ik eet om de 2 á 3 uur, iets daartussenin. Ik zou jou adviseren om gewoon rustig aan te beginnen met steeds om de 2 uur wat te eten, totdat je op het punt komt dat je steeds meer kan eten om de 2 uur. Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X