cut schematje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb al een eetschema alleen vraag me af of je kan cutten met creatine, de een zegt dat het niet goed is de ander weer wel..

Comment

Originally posted by tinybite View Post
      ik blijf zoiezo hoog in eiwitten en neem na training gewoon whey shake om te herstellen
      al hoewel ik niet altijd na de training rijke KH kan eten af en toe eet ik rijst met kip.
      en werkt creatine met cut volgens mij niet he
      Neem je ook whey voor de training? ik gebruik zelf wel crea in de cut en al zou dit vocht vast houden ikzelf merk er niet veel van. Maar ik neem ook alleen crea op trainingsdagen.

Comment

ja op trainingsdag neem ik in ochtend shake dan om 11 uur nog 1
        en na training en dan train ik rond half 3

Comment

ja op trainingsdag neem ik in ochtend shake dan om 11 uur nog 1
          en na training en dan train ik rond half 3

Ik zou die shake van 11:00uur vlak voor je training doen. zelfs deze "snelle" eiwitten schijnen pas na ongeveer een uurtje/anderhalf aangesproken te worden. Als je dan na een uur KT de eiwiten nodig hebt liggen ze al op je te wachten.

Comment

oke zal ik ze voortaan voor me training nemen.
            als ik het goed begrepen heb moet je met cut laag in khdraten zitten dus is dan rijst niet zo geschikt omdat dat al heel hoog in khdraten zit, kan je beter kip eten met groente toch ?

Comment

oke zal ik ze voortaan voor me training nemen.
              als ik het goed begrepen heb moet je met cut laag in khdraten zitten dus is dan rijst niet zo geschikt omdat dat al heel hoog in khdraten zit, kan je beter kip eten met groente toch ?
              ligt een beetje aan wat je doellen zijn. Je mag best wat KH binnen krijgen. Tussen de 50 en 100 KH per dag zit je in de optimale verbrandingswindow maar als refeed in de cut een keer 300/400 KH wegeten is ook niet verkeerd. Druk dan wel wat meer je vetten. Je moet je lichjaam ook niet te lang laten wennen aan hetzelfde anders geraak je op een plateau. Je moet je metabolisme blijven aanwakkeren door te varieren met je eten en dan met name kh.

Maar misschien is voor jou de normale -500 Kcal wel de beste optie. Je moet gewoon wat proberen.

Comment

ja ben nu bezig met -500kcal
                en eet nu ongeveer 500-400kcal onder me behoefte
                nog steeds normale 200gr + eiwit
                onder de 200kcal proberen en 60-70gr vetten
                maar het is geen probleem dus om creatine te gebruiken bij het verlagen van bf

Comment

met name door veel vis te eten en kip

Comment

ja ben nu bezig met -500kcal
                    en eet nu ongeveer 500-400kcal onder me behoefte
                    nog steeds normale 200gr + eiwit
                    onder de 200kcal proberen en 60-70gr vetten
                    maar het is geen probleem dus om creatine te gebruiken bij het verlagen van bf
                    Nee hoor. crea houd hoogstens wat vocht vast waardoor je er wel wat "puffy" uit kunt komen te zien maar das vocht. Laat je daar niet door ontmoedigen.

Comment

dus ik kan gewoon creatine gebruiken ook als ik me buikspieren meer zichtbaar wil hebben ?

Comment

dus ik kan gewoon creatine gebruiken ook als ik me buikspieren meer zichtbaar wil hebben ?
                        jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Comment

oke bedankt voor de info

Comment

oke bedankt voor de info
                            graag gedaan!

maar let wel op wat ik hierboven ook beschrijf he! als je vocht vasthoud zul je natuurlijk niet zo snel buikspieren zien als je al een hoog bf hebt. Maar crea maakt geen vet aan.

Comment

mijn bf is 10-11% wil het naar 8 hebben ongeveer

Comment

mijn bf is 10-11% wil het naar 8 hebben ongeveer
                                10/11% is al heel netjes. Maar schrik niet van het vocht dat je eventueel vast gaat houden. Als je stopt met crea verdwijnt dit snel genoeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X