Alcohol en spieropbouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Onzin.
    De meesten hier op BN hebben wel degelijk hetzelfde doel, namelijk een beter en mooier lichaam krijgen en dan maakt het geen drol uit of de een groot wil zijn of de ander meer atletisch.
    We weten allemaal dat dat niet zo eenvoudig is en dat er veel blood,sweat and tears voor nodig zijn om je doel te bereiken.
    Een hoop hier denken dat wanneer je jezelf maar helemaal geeft door de weeks je in het weekend gerust kan gaan drinken en junken. Dan ben je in mijn ogen niet dedicated en wil je je doel ook niet echt tegemoet komen.
    En dan komen ze hier op BN verkondigen hoe goed ze wel niet bezig zijn maar in de tussentijd zuipen ze zich helemaal klem in het weekend.

Je zal mij niet snel aan de kant van Yawgmoth zien staan maar ben het met zijn opmerkingen en beweringen helemaal eens.
    Het veranderen van je lichaam is iets waar je voor de volle 100% voor moet gaan wil je daadwerkelijk willen bereiken wat je voor ogen hebt en natuurlijk wil iedereen dat zo snel mogelijk, het hele probleem ligt hem ook meer in dat velen het drinken en junken gewoonweg niet kunnen laten, dat de discipline daarin ver te zoeken is.
    Kerel, over die lui heb ik het helemaal niet.
    Ik heb het over de mensen die sporadisch eens 1 tot 3 alcholische drankjes nuttigen, niet eens iedere week..maar op feestjes of zo. Niet die systematische zuipers. En junkfood heb ik er helemaal niet aan gelinkt. Dat doe jij zelf in je reply.
    Last edited by de sterkste ophaler; 16-04-2010, 05:04.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X