Ik zal me even voorstellen ik ben Pim woonachtend in Belgie.
Ik ben 17 jaar en ben nog maar juist terug begonnen met fitness maar deze keer wil ik het echt serieus aanpakken. Ik train nu 4 keer in de week dus telkens een dag rust tussen 2 trainingen. Omdat ik op elk forum en in boeken las dat heel veel van je voeding afhangt ben ik beginnen zoeken naar voedingsschema's voor mij. Het is mijn bedoeling om aan te komen want ik weeg namelijk 53 kg voor 1m80, zeer weinig dus. Ik ben dus gisteren naar de winkel geweest en heb de volgende dingen aangekocht:
- havermout
- halfvolle melk
- studentenhaver
- pindakaas
- sardientjes in blik
- tonijn in eigen nat
- muselli met gedroogd fruit en noten
- koolvis
- water
-witte bonen met tomatensaus
- magere kwark
- veel eieren
- volkorenbrood
- kippenwit
- zilvervliesrijst
...
gisteren heb ik het volgende gegeten:
9:00 ontbijt 50 gr havermout, 2 bloedappelsinen, 200gr magere kwark en een grote schep honing en in de blender gekeild.
dan naar de winkel geweest
om12:30 gebakken aardappelen, 3 eieren (met dooier), beetje ketchup, 2 volkorenboterhammen, 1 schel kippenwit en sla met worteltjes.
rond 15:00 2 volkorenboterhammen met pindakaas en studentenhaver
17:15 2 porties spagethi met tomatensaus ( bij spagethi zat paprika en kruiden)
's avonds rond 21:30 50gr havermout, 200 ml halfvolle melk, portie studentenhaver en een lepel honing weer alles in de blender en naarbinnen gekeild.
Is dit al een goed begin zo niet wat moet er dan nog allemaal veranderd worden. Ik hoop dat ik toch een paar goede dingen heb aangekocht ?
Alvast bedankt
Ik ben 17 jaar en ben nog maar juist terug begonnen met fitness maar deze keer wil ik het echt serieus aanpakken. Ik train nu 4 keer in de week dus telkens een dag rust tussen 2 trainingen. Omdat ik op elk forum en in boeken las dat heel veel van je voeding afhangt ben ik beginnen zoeken naar voedingsschema's voor mij. Het is mijn bedoeling om aan te komen want ik weeg namelijk 53 kg voor 1m80, zeer weinig dus. Ik ben dus gisteren naar de winkel geweest en heb de volgende dingen aangekocht:
- havermout
- halfvolle melk
- studentenhaver
- pindakaas
- sardientjes in blik
- tonijn in eigen nat
- muselli met gedroogd fruit en noten
- koolvis
- water
-witte bonen met tomatensaus
- magere kwark
- veel eieren
- volkorenbrood
- kippenwit
- zilvervliesrijst
...
gisteren heb ik het volgende gegeten:
9:00 ontbijt 50 gr havermout, 2 bloedappelsinen, 200gr magere kwark en een grote schep honing en in de blender gekeild.
dan naar de winkel geweest
om12:30 gebakken aardappelen, 3 eieren (met dooier), beetje ketchup, 2 volkorenboterhammen, 1 schel kippenwit en sla met worteltjes.
rond 15:00 2 volkorenboterhammen met pindakaas en studentenhaver
17:15 2 porties spagethi met tomatensaus ( bij spagethi zat paprika en kruiden)
's avonds rond 21:30 50gr havermout, 200 ml halfvolle melk, portie studentenhaver en een lepel honing weer alles in de blender en naarbinnen gekeild.
Is dit al een goed begin zo niet wat moet er dan nog allemaal veranderd worden. Ik hoop dat ik toch een paar goede dingen heb aangekocht ?
Alvast bedankt
Comment