Aankomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankomen

Hallo,

Ik ben thys en ik ben 16 jaar oud en 1,78 meter lang en kom uit noord-holland, ik weeg nu 60-62 kilo en ik wil graag wat meer wegen

ik eet in de ochtend 2 boterhammen, middag 4 boterhammen en in de avond een goede avondmaaltijd en in de avond meestal wat chips, is dit genoeg? en wat kan ik beter gaan eten zodat ik meer aankom?

bedankt

Hey thijs, bekijk even de sticky's hier staat al erg veel informatie. Ik at eerst ongeveer net zoals jij, maar bereken even je energiebehoefte met de calculator (zie sticky's). Ik eet nou ook stukken meer. En probeer dingen zoals chips te vermijden en alleen natuurlijke producten te eten, want je spieren hebben niets aan "troep" zoals chips en koek, maar eten met echte voedingsstoffen.

Verder ben je actief met sport en train je vaak met gewichten?

Verder laat ik het over aan de experts. Bereken ook gelijk even je body fat % (zie de calculator site, daarvoor)

Welkom nogmaals!
    "Straight outta gym"

Comment

Als je wilt aankomen, maar je komt niet aan, eet je niet genoeg. Punt.

Verder is het zo overduidelijk dat je geen enkele moeite hebt gedaan wat rond te lezen, dat je ik deze op slot gooi. Even zelf wat moeite doen, dan vragen stellen.

Succes!
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X