Even een voorbeeldje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even een voorbeeldje

Vandaag is het een beetje rommelig geweest qua tijdsindeling, maar goed. Ik slaap namelijk wat langer uit in het weekend dan door de weeks. Ik zoek nog iets dat ik naar binnen kan werken snel om 9:45 voor op school. Ik heb dan alleen maximaal 5 minuten om wat te eten, want we mogen niet eten in de klas Ik zal ook nog even toevoegen hoe ik denk dat ik ga eten aankomende week, aangezien ik soms nogal wat laag zit in kcal en dat komt, omdat ik voorzichtig ben met de kh, omdat dat namelijk af hangt van het avondeten! Ohja die banaan enkel na het trainen is ook te weinig zal ik waarschijnlijk te horen krijgen. Tips zijn altijd welkom mocht je niks te doen hebben en een nub willen afzeiken Ik eet nou ongeveer 6 sneetjes brood, maar denk toch dat ik het moet gaan ophogen om aan die 3200kcal te komen.

Ik moet meer dingen zoals tonijn, kip eten, maar doe nog beetje rustig aan aangezien mijn moeder anders wel erg vaak kalkoenfilet moet gaan halen namelijk zo'n pakje per dag van 100 à 150 per dag.
    Last edited by Misterfit; 10-12-2010, 19:52.
    "Straight outta gym"

Kom net terug van die appie, 15 zakjes pauper kalkoenfilet
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

haha en hoe duur per pakje of 100 gram ? Ik kom namelijk nooit bij de AH
      "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X