Hey allemaal,
Ik ben hier nieuw dus ik zal mij even voorstellen
Ik ben een meisje van 23 jaar en heb een tijdje geleden mijn vetpercentage laten meten (Omron Body Fat Monitor BF306). En het apparaatje gaf 30.6% aan . Ik vond het zelf aan de hoge kant en wil er toch iets aan doen.
Mijn gegevens:
Gewicht: 65 kg
Lengte: 173
Vetpercentage: 30.6%
BMR: 1482
Ik ga proberen 3 dagen in de week krachttraining met een 20 tal minuten cardio erna. In het weekend fiets ik zowel zaterdag als zondag een 35 tal kilometer.
Maandag
Triceps + biceps
Woensdag
Benen en schouders
Vrijdag
Buik + rug
Ik schat dat daarmee mijn activiteitsniveau redelijk is dus:
1482* 1,55= 2297,1
Hier doe ik 20% af dus ongeveer 1837 ongeveer.
Hiervoor heb ik 2 schema’s opgesteld zodat ik wat kan variëren. Dit vooral in het middagmaal en avondmaal. Voor het avondmaal eet ik wat de pot schaft maar probeer hier wel toe te zien op hoeveelheden en vetgehalte.
Opmerkingen en bijsturingen zijn welkom.
Greetz
Ik ben hier nieuw dus ik zal mij even voorstellen
Ik ben een meisje van 23 jaar en heb een tijdje geleden mijn vetpercentage laten meten (Omron Body Fat Monitor BF306). En het apparaatje gaf 30.6% aan . Ik vond het zelf aan de hoge kant en wil er toch iets aan doen.
Mijn gegevens:
Gewicht: 65 kg
Lengte: 173
Vetpercentage: 30.6%
BMR: 1482
Ik ga proberen 3 dagen in de week krachttraining met een 20 tal minuten cardio erna. In het weekend fiets ik zowel zaterdag als zondag een 35 tal kilometer.
Maandag
Triceps + biceps
Woensdag
Benen en schouders
Vrijdag
Buik + rug
Ik schat dat daarmee mijn activiteitsniveau redelijk is dus:
1482* 1,55= 2297,1
Hier doe ik 20% af dus ongeveer 1837 ongeveer.
Hiervoor heb ik 2 schema’s opgesteld zodat ik wat kan variëren. Dit vooral in het middagmaal en avondmaal. Voor het avondmaal eet ik wat de pot schaft maar probeer hier wel toe te zien op hoeveelheden en vetgehalte.
Opmerkingen en bijsturingen zijn welkom.
Greetz
Comment