Huidige stand van zaken - Bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Huidige stand van zaken - Bulken

Beste (mede) bodynetters

Ik ben nu ongeveer in bijna 1 maand tijd in gewicht toegenomen van 62kg naar 64kg. Als ik naar het vet op me buik is daar wel degelijk wat bijgekomen, ben ook wat voller in me gezicht geworden overigens.

Ik bulk momenteel op 3200kcal met de verhouding 200 gram eiwitten, 350 koolhydraten en 110 gram vetten. Vinden jullie deze verhouding goed?

Ik probeer nu een beetje het beginnerschema aan te houden qua training en train 3x per week ongeveer 1 à 1,5 uur.

Verder zie ik wel dat mijn aanhechtingsplaats van mijn biceps zeg maar gespierder lijkt te zijn geworden. Verder lijk ik ook wat vooruitgang te hebben geboekt qua borst dit voelde eerst enigszins als alleen "vet", maar deze voelt nou ook wat gespierder.

Ik heb even gauw het meetlint erbij gepakt en vergeleken met 1 maand terug. Ik schijn ongeveer 1cm omtrek qua bovenarm te hebben toegenomen te zijn en bij mijn benen ook wel geloof ik.

Mijn vraag is nu aan jullie is een gewicht toename van 2 kg ongeveer in 1 maand tijd goed en hoeveel zou hiervan spier zijn en/of vet? Of zou ik wat lager in kcal moeten gaan zitten

Ik weet het ik kom NET pas om de hoek kijken en ik verwachtte ook zeker geen wonderen in spiermassa toenemen nu ik 1 maand op me voeding let, maar ik wil gewoon even graag ervaringen van andere horen die eventueel tips hebben of vragen hebben.

Bedankt alvast

P.S de precieze toenames post ik over enkele dagen om precies de 1 maand weer te geven. Ik zal anders proberen een log bij te gaan houden qua gewicht per maand en omtrek etc!
    "Straight outta gym"

post je schema nogmaals aangezien je nu ruim 600 kcal omhoog bent gegaan in vergelijking met je vorige schema. op basis daarvan kunnen we een wat beter oordeel geven.
    verhoudingen klinken opzich goed.

als je net begint met sporten en goede voeding is die 2kg wel normaal omdat je ook meer gaat eten dus ook meer voeding in je lichaam "vasthoud" je zogenoemde vet kan ook vochtretentie zijn van je voeding

Comment

Die 2kg is normaal inderdaad.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Dit is mijn schema voor mijn rustdag vandaag ongeveer. Of ik brood eet naar mijn warme maaltijd hangt ervan af hoeveel aardappelpuree ik straks zal eten
        Last edited by Misterfit; 10-12-2010, 19:50.
        "Straight outta gym"

Comment

neem aan dat je aardappelpuree en dingen rond 1700-1800 eet en je broodmaaltijd rond 20.00? dus dan kan je gewoon eten onafhankelijk of je veel aardappelpuree hebt gegeten of niet.

je eiwitten komen iets lager uit. eiw uit brood brinta etc tel je niet mee in eiwitbehoefte alleen wel in je kcal. dus je zit rond de 174 eiwitten.

je zou eventueel de malatijd van 9.45 wat naar voren kunnen trekken zodat je om 11.15 minder verzadigd bent als je altijd om 6.30 eet.en vind een appel nou ook niet echt een maaltijd.

ziet er verder in mijn ogen wel netjes uit

Comment

zou ik anders wat hoger in eiwitten gaan zitten en lager in koolhydraten?

Ja die appel is in mijn minder dan 5 minuten pauze die ik normaal op school heb, ik heb nog niet echt iets gevonden om daar als maaltijd tussen gepropt zien te krijgen. Ik kan daardoor 's avonds wel altijd een goede maaltijd tot me nemen dus over de 500kcal heen gaan mocht dat nodig zijn!
            "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X