Mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema

Ik post mijn voedingsschema maar weer eens een keertje. Tis een pdf dus kan hem hier even niet aanpassen.

Wat niet klopt:
    tussendemiddag 70 gr noten, 's avonds 50 gr
    tussendemiddag eet ik 250 gr kwark, geen 500 ml melk (anders teveel melksuikers)

Wat ik nog moet aanpassen:
    avond moet ik eigenlijk caseineshakes voor gaan kopen oid
    avondeten kan meer eiwitten gebruiken

Ik eet dit op de hoge dagen en op de lage dagen schrap ik 300kcal aan kh's. Dat doe ik door de rijst en havermout te minderen. Doel is om een lichte bulk in te zetten. En vanaf volgende week iets te gaan verhogen (dit is ongeveer mijn onderhoud, maar ik start wat laag vanwege het feit dat ik net 1 maand 2800kcal heb gegeten). Verhoging is, afhankelijk van de respons, 5-10

stats: 85kg, ongeveer 13% vet.

Ow ja ik ben vegetarisch, mag je vragen over stellen, om lachen, over zeiken etc maar wel in een ander topic
    Attached Files

Ik vind het er niet verkeerd uitzien. Ik mag ook niet zoveel dierlijke eiwitten binnen krijgen dus wat jij eet lijkt wel in zekere zin wat ik eet. Met uitzondering dat ik redelijk war aardappelen wegwerk.

Maar zo te zien ben je lacto en geen veganist?

Misschien kun je voor de smaken wat honing toevoegen?

Comment

waarom zie je eigenlijk nooit aardappelen in de dieten van bb-ers? onverwerkte carbs, zitten nog wat vitamientjes in en best lekker.....

edit: ben idd geen veganist, dat wil ik niet (gewoon niet gezond) en kan ook niet met bb. Al lees je af en toe wel wat over verrijkte rijst-eiwitpoeders.

Comment

Originally posted by ijzer View Post
        waarom zie je eigenlijk nooit aardappelen in de dieten van bb-ers? onverwerkte carbs, zitten nog wat vitamientjes in en best lekker.....
        In mijn geval eet ik het vanwege mijn reuma dat weer te maken heeft met een verzuurd bloedbeeld. Aardappelen horen tot de ontzurende producten dus vandaar.

whey is volgens mij dierlijk. Dat heb ik atta eens zien zeggen.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          In mijn geval eet ik het vanwege mijn reuma dat weer te maken heeft met een verzuurd bloedbeeld. Aardappelen horen tot de ontzurende producten dus vandaar.

whey is volgens mij dierlijk. Dat heb ik atta eens zien zeggen.
          Yep whey wordt van kip gemaakt, caseïne van koe.
          Sorry Ijzer, kon het ff niet laten, zal me verder inhouden. Maar heb wel nogal een zware mening over vegetarisch.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Whey is niet dierlijk:
            Hoe wordt whey eiwit geproduceerd? (deel 1) - eiwitpoeder.nl weblog over sportvoeding

Al zullen er in die industrie ook misstanden zijn ongetwijfeld.

Ik snap het af en toe niet zo goed waarom mensen dat altijd zo'n heftige mening/overtuiging vinden. Voel je je aangevallen ofzo, heb je het idee dat ik mezelf mij met mijn idealen boven je plaats? Want ik kan het echt niet plaatsen.

Als een bb-er volledig achter zijn sport staat wordt er van zijn omgeving verwacht dat iedereen daar respect voor heeft. Ik ben vanuit mijn principes vegetariër geworden, ik heb een boedhistische levensinstelling waarbij ik zoveel mogelijk respect probeer te hebben voor andere levens. Iets wat bijna onmogelijk is in deze kapitalistische maatschappij, omdat de oorsprong van je producten vaak niet meer te herleiden is. En toch doe ik mijn best, door biologische en fairtrade producten te kopen, geen vlees te eten en initiatieven te steunen. Daar sta ik achter en voel ik me goed onder.

Driemaal raden wat voor reactie je daarop krijgt, hint: niet het soort respect waar ik het eerder over had.

Nope daar krijg je opmerkingen over: sukkel! Mensen eten altijd al vlees! Lekker boeiend. Alsof jij er in je eentje wat aan kan doen. Ik weet wel dat de industrie zuigt, maar heb er het geld niet voor etc etc.
            Allerleukste, die opmerkingen krijg je ook als je er niet om vraagt of in dit geval; expliciet niet om vraagt. En daar kan ik me dan weer over opwinden zoals nu -_-. Check voor de fun even dit introfilmpje en download daarna even de hele film

Animal Documentary | Animal Treatment Society | Informative Movie With EARTHLINGS

Uiteraard ga je dat niet doen, doet niemand, waarschijnlijk neem je geeneens de moeite om te klikken. Kop in het zand, zeiken op de vegetariër en verder, as always.

Anyways, wat vind je van mijn schema?

Comment

Whey is een bijproduct van kaas toch? Dan is het toch dierlijk?
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

lijkt mij ook (zie eerste link)

Comment

Ja ok. Maar je zegt 'Whey is niet dierlijk: ... ' en dan de link. Dus ik vat hem even niet .
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

oooow zo, sorry ik bedoel: whey is niet van kip gemaakt zoals marnop suggereert

Comment

Ok dan zijn we er weer .

Comment

dan ben ik toch heel benieuwd naar de reactie van Atta. hij zei tegen mij dat het wel dierlijk was.

Comment

Ok Phoenix is er duidelijk nog niet. We zijn er inmiddels over uit dat het dierlijk is hoor.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Ok Phoenix is er duidelijk nog niet. We zijn er inmiddels over uit dat het dierlijk is hoor.

Oh dan ben ik er inderdaad nog niet!

sorry!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X