hey allemaal.
ik heb net de seartch gebruikt en wat sticky s zitte lezen maar niks concreet gevonden over t geen ik moet weten.
ik zou graag een paar voorbeelden willen weten van een goed ontbijt maar met gewone dingen.
dus niet beginnen over eiwitten en calorien maar boterhammen en fruit en weet ik veel.
ik ga meestal rond 15 uur gaan trainen en soms heb ik last tijdens mijn training van een dip...waarbij mn lijf geen vermogen meer kan leveren da pas na paar minuten weer half en half begint te werke.
ik denk dat dit aan mn voeding ligd.
ontbijt = havermout met soja melk
tussendoor = stukje fruit
uurtje voor ik ga trainen = 500ml soja melk met 40 gr eiwit
half u voor ik train 2 blikjes suikervrije redbull of vervanger ,
ik weet dat ik beter tabletten zou nemen met cafeine maarja door gebrek aan... dan maar blikjes.
heb al bij apoteek gevraagd ze hebben da hier blijkba nie.
ik hoop dak n paar nuttige dingen te lezen ga krijgen .
groetjes en dank bij voorbaat.
ik heb net de seartch gebruikt en wat sticky s zitte lezen maar niks concreet gevonden over t geen ik moet weten.
ik zou graag een paar voorbeelden willen weten van een goed ontbijt maar met gewone dingen.
dus niet beginnen over eiwitten en calorien maar boterhammen en fruit en weet ik veel.
ik ga meestal rond 15 uur gaan trainen en soms heb ik last tijdens mijn training van een dip...waarbij mn lijf geen vermogen meer kan leveren da pas na paar minuten weer half en half begint te werke.
ik denk dat dit aan mn voeding ligd.
ontbijt = havermout met soja melk
tussendoor = stukje fruit
uurtje voor ik ga trainen = 500ml soja melk met 40 gr eiwit
half u voor ik train 2 blikjes suikervrije redbull of vervanger ,
ik weet dat ik beter tabletten zou nemen met cafeine maarja door gebrek aan... dan maar blikjes.
heb al bij apoteek gevraagd ze hebben da hier blijkba nie.
ik hoop dak n paar nuttige dingen te lezen ga krijgen .
groetjes en dank bij voorbaat.
Comment