Allereerst goede avond allemaal
Ik had enkele vragen met betrekking tot een cutschema.
Ben 22 weeg 88 Kilo ongeveer 1.85m
Train al een tijdje echter met een laagje vet zie je de spieren nooit natuurlijk.
Daarom wil ik dus cutten en daarna bulken.
Echter zit ik nu met stage en kan ik niet altijd maar eten wat ik wil dus eingelijk alleen maar boterhammen.
Het schema ziet er nu zo uit:
Smorgens 7:15 2 volkoren boterhammen met Kipfilet
Whey shake(30gram) + Creatine ethyl ester(2,5gram)
10:00 2 volkoren boterhammen met kipfilet/rookvlees
12:00 2 volkoren boterhammen met kipfilet/rookvlees
14:30 1 volkoren boterham met kipfilet/rookvlees + kiwi
17:00 Whey shake(30gram) + CEE(2,5gram) pre-workoutshake (dit voor het eten om de eetlust te beperken kleinere porties.
17:15 Avondeten varieert nogal
18:00 Training(1.15u liften en 45min cardio(variatie))
20:00 Post-workout shake whey shake (30 gram) + CEE(2,5gram) geen dextrose ivm cut?? of is de shake niet effectief zonder dextrose?
Hierna eet ik eingelijk niet meer mocht ik toch honger gevoel krijgen dan een kiwi of ander fruit(banaan alleen pre-workout)
vraag 2: Kan het kwaad om Creatine te nemen ivm de cut? ik heb al bewust voor CEE gekozen omdat dit minder bloating ect veroorzaakt.
Vraag 3: Whey is toch juist goed omdat eiwitten weinig calorieen leveren en veel van het lichaam vragen om te verteren(verbranden van kcal)
aanbevelingen of opmerkingen ik hoor het graag voorbaat dank!
Ik had enkele vragen met betrekking tot een cutschema.
Ben 22 weeg 88 Kilo ongeveer 1.85m
Train al een tijdje echter met een laagje vet zie je de spieren nooit natuurlijk.
Daarom wil ik dus cutten en daarna bulken.
Echter zit ik nu met stage en kan ik niet altijd maar eten wat ik wil dus eingelijk alleen maar boterhammen.
Het schema ziet er nu zo uit:
Smorgens 7:15 2 volkoren boterhammen met Kipfilet
Whey shake(30gram) + Creatine ethyl ester(2,5gram)
10:00 2 volkoren boterhammen met kipfilet/rookvlees
12:00 2 volkoren boterhammen met kipfilet/rookvlees
14:30 1 volkoren boterham met kipfilet/rookvlees + kiwi
17:00 Whey shake(30gram) + CEE(2,5gram) pre-workoutshake (dit voor het eten om de eetlust te beperken kleinere porties.
17:15 Avondeten varieert nogal
18:00 Training(1.15u liften en 45min cardio(variatie))
20:00 Post-workout shake whey shake (30 gram) + CEE(2,5gram) geen dextrose ivm cut?? of is de shake niet effectief zonder dextrose?
Hierna eet ik eingelijk niet meer mocht ik toch honger gevoel krijgen dan een kiwi of ander fruit(banaan alleen pre-workout)
vraag 2: Kan het kwaad om Creatine te nemen ivm de cut? ik heb al bewust voor CEE gekozen omdat dit minder bloating ect veroorzaakt.
Vraag 3: Whey is toch juist goed omdat eiwitten weinig calorieen leveren en veel van het lichaam vragen om te verteren(verbranden van kcal)
aanbevelingen of opmerkingen ik hoor het graag voorbaat dank!
Comment