Cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutschema

Allereerst goede avond allemaal

Ik had enkele vragen met betrekking tot een cutschema.

Ben 22 weeg 88 Kilo ongeveer 1.85m
    Train al een tijdje echter met een laagje vet zie je de spieren nooit natuurlijk.

Daarom wil ik dus cutten en daarna bulken.
    Echter zit ik nu met stage en kan ik niet altijd maar eten wat ik wil dus eingelijk alleen maar boterhammen.

Het schema ziet er nu zo uit:

Smorgens 7:15 2 volkoren boterhammen met Kipfilet
    Whey shake(30gram) + Creatine ethyl ester(2,5gram)

10:00 2 volkoren boterhammen met kipfilet/rookvlees

12:00 2 volkoren boterhammen met kipfilet/rookvlees

14:30 1 volkoren boterham met kipfilet/rookvlees + kiwi

17:00 Whey shake(30gram) + CEE(2,5gram) pre-workoutshake (dit voor het eten om de eetlust te beperken kleinere porties.

17:15 Avondeten varieert nogal

18:00 Training(1.15u liften en 45min cardio(variatie))

20:00 Post-workout shake whey shake (30 gram) + CEE(2,5gram) geen dextrose ivm cut?? of is de shake niet effectief zonder dextrose?

Hierna eet ik eingelijk niet meer mocht ik toch honger gevoel krijgen dan een kiwi of ander fruit(banaan alleen pre-workout)

vraag 2: Kan het kwaad om Creatine te nemen ivm de cut? ik heb al bewust voor CEE gekozen omdat dit minder bloating ect veroorzaakt.

Vraag 3: Whey is toch juist goed omdat eiwitten weinig calorieen leveren en veel van het lichaam vragen om te verteren(verbranden van kcal)

aanbevelingen of opmerkingen ik hoor het graag voorbaat dank!

Iemand?

Comment

Ja jongen , het is hier soms moeilijk om iemand om een deftig antwoord te vragen, je word door sommige belachlijk gemaakt, of afgesnauwd. er zijn wel een paar toffe chatters die je echt voort helpen, maar dikwijls krijg je de wind vanvoor. ik ben zelf ook gestopt om iets te vragen, want het word soms wat te belachlijk.
      maar goed om een antwoord te geven op je vraag , je voedings schema ziet er heel goed uit, echter in volkoren brood zitten wel een bom kalorieen, deze kan je mischiens een vervangen , door rijst of pasta.
      veel sucses

Comment

Zodra jij je behoefte weet kwa Kcal en je voedingswaardes weet kunnen we je
        pas helpen.
        You can be part of my meal tonight.

Comment

Ik zou de boterhammen bij elkaar doen en de rest van de maaltijden kunnen het beste uit eiwitten/vet bestaan.

Smorgens zou ik havermout/brinta pakken want dit verteerd lekker langzaam en behoud je dus genoeg energie om de dag te beginnen.

eiwitten leveren net zoveel calorien als koolhydraten dus daar denk je verkeerd.
          1 gram eiwit = 4 calorien
          1 gram koolhydraat = 4 calorien.

eiwitten word daarentegen wel minder snel opgeslagen in vet t.o.v koolhydraten. KH zet in het lichaam om naar glucose (suikers)

crea kan je gewoon gebruiken in de cut. geen probleem. het enige wat je hebt is dat je lichaam wat vocht vast houd maar dat is er ook snel genoeg weer vanaf.

whey shake zou ik net voor de training nuttigen en niet gaan gebruiken om eetlust te gaan beperken. daar heb je andere middelen voor.

hopelijk heb je hier wat aan.

@new muscle, was jij niet diegene die veels te weinig tijd tussen de kuurtjes nam? ja als je dat op het board plaatst dan kun je rare reacties krijgen. Dus het is echt niet zo dat men dikwijls de wind van voren krijgt alleen als men met dingen bezig bent die niet geheel ongevaarlijk zijn en niet weet wat je eingelijk aan het doen bent.
          Last edited by The Phoenix; 30-08-2010, 20:29.

Comment

Bedankt voor de reacties heb zelf ff druk gehad dus had niet eerder tijd om te reageren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X