Ja de zomervakantie zit er weer op. Helaas ben ik in de zomer een aantal kilo afgevallen. Slecht gegeten op vakantie en eigenlijk te druk geweest. Dus ben nu alweer fanatiek aan het sporten en daarbij hoort natuurlijk ook een goed voedingsschema. Mijn stats op dit moment:
Lengte: 1.83
Gewicht: 67.7 kg
Vetpercentage: 8,9%
Doel: 75kg wegen
Ik ga 3 keer per week naar de sportschool, 2 keer in de week krav maga en 1 keer thuis op een boksbal trainen. Het schema is zo ontworpen dat ik niet teveel dingen heb die ik klaar moet maken behalve 's ochtends en 's avonds. De whey en dextro neem ik altijd na de training. Alle tips en feedback zijn van harte welkom. Heb nog niet heel veel ervaring met dit en er zullen vast dingen beter kunnen.
Lengte: 1.83
Gewicht: 67.7 kg
Vetpercentage: 8,9%
Doel: 75kg wegen
Ik ga 3 keer per week naar de sportschool, 2 keer in de week krav maga en 1 keer thuis op een boksbal trainen. Het schema is zo ontworpen dat ik niet teveel dingen heb die ik klaar moet maken behalve 's ochtends en 's avonds. De whey en dextro neem ik altijd na de training. Alle tips en feedback zijn van harte welkom. Heb nog niet heel veel ervaring met dit en er zullen vast dingen beter kunnen.
Comment