Nieuw voedingsschema (Feedback please)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw voedingsschema (Feedback please)

Ja de zomervakantie zit er weer op. Helaas ben ik in de zomer een aantal kilo afgevallen. Slecht gegeten op vakantie en eigenlijk te druk geweest. Dus ben nu alweer fanatiek aan het sporten en daarbij hoort natuurlijk ook een goed voedingsschema. Mijn stats op dit moment:

Lengte: 1.83
    Gewicht: 67.7 kg
    Vetpercentage: 8,9%
    Doel: 75kg wegen

Ik ga 3 keer per week naar de sportschool, 2 keer in de week krav maga en 1 keer thuis op een boksbal trainen. Het schema is zo ontworpen dat ik niet teveel dingen heb die ik klaar moet maken behalve 's ochtends en 's avonds. De whey en dextro neem ik altijd na de training. Alle tips en feedback zijn van harte welkom. Heb nog niet heel veel ervaring met dit en er zullen vast dingen beter kunnen.
    Attached Files

Ik zou de Kh iets verlagen en de vetten wat verhogen. Vetten verhogen naar 100+ en dan kan je wat Kh schrappen.
    Carb gainer en die rice en protein zou je kunnen vervangen door gewone whey. Verder wat pindas/cashews verhogen naar bv 50g. Je kan ook nog bv een eetlepel olijfolie aan je tonijn toevoegen.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Bedankt voor je advies. Zou je ook kunnen toelichten hoezo ik de vetten moet verhogen en de kh verlagen? Want het Excel bestandje is het niet met je eens en die heb ik ook hier ergens vandaan.

Comment

Ik mis de bak kwark voor het slapen!

Comment

Originally posted by Rigest View Post
          Bedankt voor je advies. Zou je ook kunnen toelichten hoezo ik de vetten moet verhogen en de kh verlagen? Want het Excel bestandje is het niet met je eens en die heb ik ook hier ergens vandaan.
          De maker van het exel bestandje heeft ooit ingesteld om die vetten zo laag te houden, geen idee wie het maakte, maar iedereen neemt dit wel altijd over.

Gewoon wat producten met goede vetten toevoegen en dan wat KH schrappen tot je weer aan de juiste kcals zit.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik zou als ik jou was gewoon lekker gaan bulken, zomervakantie voorbij, weegt weinig, laag bf. Gooi je vetten idd op naar 100+ en ga lekker bulken
            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Ok, bedankt voor jullie reacties. Heb de kwark toch maar toegevoegd. Had 'm eruit gelaten omdat toen ik dat voor het eerst ging eten echt bijna over m'n nek ga. Heb in de tussentijd meeste dingen wel leren eten, dus dat moet dan ook wel lukken (maar tips om het lekkerder te maken zijn welkom =P).

Heb m'n vetten nu naar 100 gegooid en de Rice/Proteine eruit gehaald. M'n eiwitten zijn nu wel wat aan de hoge kant, zitten hier nog echt nadelen aan? Want zelfs als ik m'n gewicht keer 2.5 doe kom ik nog een stuk lager uit. Benieuwd of julli ehem zo wel goed vinden
              Attached Files

Comment

Hoe meer je kwark eet, hoe gemakkelijker je het binnen krijgt. Je zou ook eens een ander merk kunnen proberen, de een gaat al wat makkelijker dan de andere.
                Verder vind ik je schema er goed uitzien.

Comment

Ik gooide altijd wat van dat aspartaan suiker erdoor dan is het al stuk beter mja niet echt goed voor je dus ben nu overgestapt op walnoten heerlijk! het ziet er niet uit en lijkt ranzig maar echt lekker gewoon half a kwart walnoot en vlinke lepel kwark en smullen maar <3

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X