Eetschema om droog te worden!Tips gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetschema om droog te worden!Tips gezocht!

Hallo allemaal!

Ik ben sinds twee maanden echt serieus op mijn voeding gaat letten, want dat eeuwige in de spiegel kijken en ontevreden zijn komt mij echt de strot uit!
    Aangezien ik las dat goede voeding toch echt het begin is naar een beter lichaam dacht ik dat ik dat hier wel kon posten, misschien heeft iemand tips om het nog beter te maken!

Aan dit schema probeer ik mij elke dag te houden:

Ontbijt:
    2 bruine boterhammen met twee plakjes: kalkoenfilet/casselerib of met pindakaas

tussendoor: 2 rijstwafels

Middag: 2 bruine botherhammen met 2 gebakken eieren

Na de training: 1 blikje tonijn met zonnebloemolie van John West

tussendoor: stuk fruit

Avond eten: wat de pot schaft

22.00 uur twee eetlepels pindakaas

Over een dag probeer ik iniedergeval 8 grote glazen water te drinken

Het enige probleem dat ik heb, is dat ik ook graag van een biertje houd met vrienden, maar dat probeer ik te minderen!

Ik train 3/4 keer per week en dit is alleen krachttraining! Met 4 oefeningen per spiergroep van 4x10 reps.

Mijn doel van dit is om droger te worden, ik was vroeger nogal mollig/dik en door die losse huid lijkt het of de spieren moeilijk echt door komen (vooral borst en buik)

Als iemand tips heeft zou ik die graag horen!
    Bij voorbaat dank

Snel een paar puntjes waar je misschien wat mee kan:

- In de ochtend kan je best stevig ontbijten. Goede koolhydraten, zoals havermout of brinta is een optie en meer eiwitten, whey shake bijvoorbeeld.

- De tonijn me zonnebloemolie, zal ik gewoon op waterbasis doen. Zonnebloem olie zijn geen goede vetten.

- Na de training heb je ook koolhydraten nodig, naast eiwitten. Dus als het mogelijk is een uur na je training zilvervliesrijst, volkorenpasta of aardappelen eten.

- Die lepels pindakaas zal ik vervangen door een handje noten (amandelen)

- Voor het slapen gaan kwark

- Probeer het bier echt zo veel mogelijk te laten staat

- En weet niet hoe je precies je setjes doet, maar je hoeft niet altijd 10 herhalingen te doen.

Comment

Zomersticky lezen. Staat alles in stap voor stap.
      Nu eet je te weinig.

Comment

Bedankt iniedergeval!

Comment

Originally posted by strs View Post
          Snel een paar puntjes waar je misschien wat mee kan:

- In de ochtend kan je best stevig ontbijten. Goede koolhydraten, zoals havermout of brinta is een optie en meer eiwitten, whey shake bijvoorbeeld.

- De tonijn me zonnebloemolie, zal ik gewoon op waterbasis doen. Zonnebloem olie zijn geen goede vetten.

- Na de training heb je ook koolhydraten nodig, naast eiwitten. Dus als het mogelijk is een uur na je training zilvervliesrijst, volkorenpasta of aardappelen eten.

- Die lepels pindakaas zal ik vervangen door een handje noten (amandelen)

- Voor het slapen gaan kwark

- Probeer het bier echt zo veel mogelijk te laten staat

- En weet niet hoe je precies je setjes doet, maar je hoeft niet altijd 10 herhalingen te doen.
          Ik geloof in het zomersticky en meerdere topics gelezen te hebben dat olijf/zonnebloem olie en dergelijke wel goede vetten zijn, dus waar baseer je dit op?

Comment

Waarom geen kwark voor het slapen gaan als ik vragen mag? kwark bevat langzame eiwitten, dus juist goed voor het herstel.

Comment

Originally posted by Martardt View Post
              Ik geloof in het zomersticky en meerdere topics gelezen te hebben dat olijf/zonnebloem olie en dergelijke wel goede vetten zijn, dus waar baseer je dit op?
              Omdat hij droog wil worden.

Comment

Originally posted by strs View Post
                Omdat hij droog wil worden.

Heeft niets met olie te maken. Heeft te maken met de hoeveelheid die je binnenkrijgt.

Als je gewoon je producten bakt in een kleine hoeveelheid zonnebloem/olijf olie kan je makkelijk droog worden.

Ik denk dan dat je beter zuivelproducten kunt vermijden wil je retedroog gaan staan.

Comment

Daar heb je zeker gelijk in. Ik zeg ook niet dat hij helemaal geen olie moet binnenkrijgen. Alleen zou ik de voorkeur geven aan tonijn op waterbasis. Denk dat hij namelijk wel genoeg vetten binnenkrijgt, aangezien hij eet wat de pot schaft en dat zijn in de meeste gezinnen toch wel gerechten waar vaak room, vet vlees etc in voorkomt.

Comment

Dat beetje olie maakt het verschil niet denk ik. En zo erg slecht is zonnebloem olie nu ook weer niet.
                    Ik zou alleen wel beginnen met een shake na de training ipv tonijn op olie. Je eet niet zo erg lang daarna een flinke maaltijd dus dat is al goed.

Ik weet niet van wat voor figuur je hebt dat je 2 eetlepels pindakaas moet eten voor je slapen gaat,...?
                    pindakaas werkt beter dan hele pinda's dat wel, maar om dat voor het slapen te nemen?
                    Neem liever een goede caseïnebron. En verder niets voor je slapen gaat. Noten zullen niets doen, zeker niet als je slaapt.

Verder moet je wat meer eten en eiwitrijk eten.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hallo,
                      ben hier nieuw op deze site en het is nog wat zoeken hoe alles werkt.
                      kan iemand me helpen waar ik de zomersticky kan vinden?

mvg

Comment

Bij algemeen en dan helemaal bovenaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X