Hallo allemaal!
Ik ben sinds twee maanden echt serieus op mijn voeding gaat letten, want dat eeuwige in de spiegel kijken en ontevreden zijn komt mij echt de strot uit!
Aangezien ik las dat goede voeding toch echt het begin is naar een beter lichaam dacht ik dat ik dat hier wel kon posten, misschien heeft iemand tips om het nog beter te maken!
Aan dit schema probeer ik mij elke dag te houden:
Ontbijt:
2 bruine boterhammen met twee plakjes: kalkoenfilet/casselerib of met pindakaas
tussendoor: 2 rijstwafels
Middag: 2 bruine botherhammen met 2 gebakken eieren
Na de training: 1 blikje tonijn met zonnebloemolie van John West
tussendoor: stuk fruit
Avond eten: wat de pot schaft
22.00 uur twee eetlepels pindakaas
Over een dag probeer ik iniedergeval 8 grote glazen water te drinken
Het enige probleem dat ik heb, is dat ik ook graag van een biertje houd met vrienden, maar dat probeer ik te minderen!
Ik train 3/4 keer per week en dit is alleen krachttraining! Met 4 oefeningen per spiergroep van 4x10 reps.
Mijn doel van dit is om droger te worden, ik was vroeger nogal mollig/dik en door die losse huid lijkt het of de spieren moeilijk echt door komen (vooral borst en buik)
Als iemand tips heeft zou ik die graag horen!
Bij voorbaat dank
Ik ben sinds twee maanden echt serieus op mijn voeding gaat letten, want dat eeuwige in de spiegel kijken en ontevreden zijn komt mij echt de strot uit!
Aangezien ik las dat goede voeding toch echt het begin is naar een beter lichaam dacht ik dat ik dat hier wel kon posten, misschien heeft iemand tips om het nog beter te maken!
Aan dit schema probeer ik mij elke dag te houden:
Ontbijt:
2 bruine boterhammen met twee plakjes: kalkoenfilet/casselerib of met pindakaas
tussendoor: 2 rijstwafels
Middag: 2 bruine botherhammen met 2 gebakken eieren
Na de training: 1 blikje tonijn met zonnebloemolie van John West
tussendoor: stuk fruit
Avond eten: wat de pot schaft
22.00 uur twee eetlepels pindakaas
Over een dag probeer ik iniedergeval 8 grote glazen water te drinken
Het enige probleem dat ik heb, is dat ik ook graag van een biertje houd met vrienden, maar dat probeer ik te minderen!
Ik train 3/4 keer per week en dit is alleen krachttraining! Met 4 oefeningen per spiergroep van 4x10 reps.
Mijn doel van dit is om droger te worden, ik was vroeger nogal mollig/dik en door die losse huid lijkt het of de spieren moeilijk echt door komen (vooral borst en buik)
Als iemand tips heeft zou ik die graag horen!
Bij voorbaat dank
Comment