Man die 10 jaar lang rauw voedsel eet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik weet niet hoor mensen.. maar ik denk dat hij best wel gelijk heeft, ok op 1 ding dan want op een van ze videos zegt hij dat dieren ook alleen maar naturel eten dat je moet denken als een! nou dieren eten ook wel andere dieren hoor om te leven!
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Je zegt het goed: denkt

Heb je er ook wetenschappelijk bewijs voor? Iets overtuigend zeggen wil niet meteen zeggen dat het klopt. Die man prijst namelijk gewoon zijn product aan en het enigste doel is geld verdienen.

Comment

Hij ziet eruit als een aap, een goede reden om geen rauw vlees zoals onze voorgangers te eten.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

perfect fysiek? hahaha ectooo

Comment

bekijk zijn videos. niet alles draait bij hem voor geld..

Comment

lol en dan noem ik mijzelf mager..
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                bekijk zijn videos. niet alles draait bij hem voor geld..
                I bet you dig it!

OT: Vervelend mannetje die op een slimme manier geld probeert te verdienen

Comment

hij zal best gezond zijn? maar waar is die super fysiek??

Comment

Ik weet niet waarom iedereen denkt dat vegatarier zijn gelijk gezond is.

Volgens mij gaat de gemiddelde vegatarier eerder dood dan een vlees eter.
                    You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
                      Ik weet niet waarom iedereen denkt dat vegatarier zijn gelijk gezond is.

Volgens mij gaat de gemiddelde vegatarier eerder dood dan een vlees eter.
                      Leer ik nu ook (voedings en dieetkunde), vegetariërs en veganisten hebben vaak tekort aan eiwitten waardoor ze helemaal niet gezond zijn.
                      Vegetariërs en veganisten kunnen even gezond zijn als een gemiddelde mens, mits zij een goeie voeding hebben (wat meestal niet zo is).
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                        Leer ik nu ook (voedings en dieetkunde), vegetariërs en veganisten hebben vaak tekort aan eiwitten waardoor ze helemaal niet gezond zijn.
                        Vegetariërs en veganisten kunnen even gezond zijn als een gemiddelde mens, mits zij een goeie voeding hebben (wat meestal niet zo is).
                        Dat onderzoek is zeker gesponsord door de stiching Open Deur.

Comment

lol, maar hij zegt dat het bij meeste mensen wel is gelukt om af te vallen binnen een paar maanden..
                          en het is ook bewezen denk ik. op een van z'n videos

Comment

Ja leuk, wat wil je hiermee bereiken?

Heel bodynet aan de rauwkost!?!?
                            Ga jij het eens proberen en dan deel je je bevindingen.
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

rauwkost zoals sla, tomaat e.d. als extra opvulling bij je maal is niks mis mee.
                              rauw vlees is gewoon nutteloos om te doen. Je lichaam kan het niet fatsoenlijk verteren. Gewoon koken dus.

Comment

Ik ben zelf ook wel voorstander van onbewerkte producten en zoveel mogelijk natuurlijk en biologisch. Het lukt mij niet om zo'n lifestyle na te leven, maar ik wil mij wel bewust zijn van al die rotzooi in onze voeding (e-nummers etc.)

Of het gezond is om alleen rauw voedsel te eten? Geen idee. Wel weet ik dat verhit voedsel makkelijker word opgenomen, echter bevat dit voedsel over het algemeen wel minder vitamines. Het mes snijd dus aan 2 kanten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X