Remia ja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het gaat om de wijze waarop jij vaak een draai geeft aan bepaalde onderwerpen. Die reactie zorgt voor een ketting reactie en dan is het leed al geschiet.

Marnop geeft veel en goed advies. Als je dan komt met: "Tuurlijk jonguh......is veel beter toch ? , nog wat anders nuttigs te melden misschien ?? " dan kan ik me zijn reactie enigzins voorstellen al ben ik niet van het schelden. Heb zelf ook gescholden in het verleden maar ben gaan inzien dat het niets helpt.

Maar goed, ik had het wat anders moeten formuleren ipv te zeggen dat je graag ruzie zoekt.

Excuus.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
      Volgens mij heb jij ze niet helemaal op een rijtje gast......

Je fritesaus , wat is nou beter jonguh....

Voortaan nadenken eer je denkt te weten wat wel of niet beter is, is niet de eerste keer dat je loopt te fantasten over voedsel.......

Hierop reageert inderdaad mijn korte lontje.
      Je had ook in deze reply anders kunnen reageren, dan had ik niet gelijk gaan stijgeren.
      mbt mijn korte lontje, ik denk dat dat wel meevalt.
      Iedereen die fatsoenlijk doet krijgt fatsoen retour. Ga je lopen te zieken of uit de tent lokken of zoals hier als volslagen idioot neerzetten dan ontbrandt mijn soms wat kortere lontje en als dat gebeurt dan is dat meestal terecht.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        Het gaat om de wijze waarop jij vaak een draai geeft aan bepaalde onderwerpen. Die reactie zorgt voor een ketting reactie en dan is het leed al geschiet.

Marnop geeft veel en goed advies. Als je dan komt met: "Tuurlijk jonguh......is veel beter toch ? , nog wat anders nuttigs te melden misschien ?? " dan kan ik me zijn reactie enigzins voorstellen al ben ik niet van het schelden. Heb zelf ook gescholden in het verleden maar ben gaan inzien dat het niets helpt.

Maar goed, ik had het wat anders moeten formuleren ipv te zeggen dat je graag ruzie zoekt.

Excuus.
        Laat me niet lachen. Veel advies ja. Véél te veel. Halve waarheden en Arnold-theorieën. Sinds deze meneer hier op het forum zit en iedereen maar aan zijn poepert loopt te likken is de hoop in BN me in de schoenen gezakt.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik ben het met okidoki eens.. sorry marnop, maar hier ga je de mist in.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Laat me niet lachen. Veel advies ja. Véél te veel. Halve waarheden en Arnold-theorieën. Sinds deze meneer hier op het forum zit en iedereen maar aan zijn poepert loopt te likken is de hoop in BN me in de schoenen gezakt.
            Ik laat je niet lachen hoor! heb daar geen zin in.

Jammer dat jij het omschrijft als poepert likken! Op dit forum lopen veels te veel kudde dieren die alleen maar kunnen papegaaien. Nu heb jij Marnop niet hoog zitten wat je zelf moet weten, maar als iemand advies van marnop niet in de wind slaat dan is die meteen een anus likker?

Er zijn er genoeg die een Gen of Dynobet aanbidden om hun advies omdat ze niet verder durven te kijken en bang zijn voor een discussie. Nu komt iemand met andere theorien en dan zou hij te veel arnold theorien hebben of wat dan ook?

Wat betrefd hoop die is me hier allang weg gezakt omdat er altijd maar geziekt word op elkaar.

Dit antwoord had ik van jouw niet echt verwacht Sch00mpie!

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Ik ben het met okidoki eens.. sorry marnop, maar hier ga je de mist in.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Remia ja?

Comment

Ik voel een polletje aankomen?

Comment

van remia krijg je grote borsten en een kleine piemol
                    Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                      van remia krijg je grote borsten en een kleine piemol
                      En je gaat el laal van platen....
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik zeg ... doen! Remia dan he!

Comment

Doe mij maar dat meisje.. heerlijk

Comment

doe mij gameface maar.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              doe mij gameface maar.
                              Pedo!

Comment

Ga voor belgische mayo. Dat is op basis van eieren en azijn. Er zit geen suiker of andere zoetmaker in.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X