Remia ja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ga voor belgische mayo. Dat is op basis van eieren en azijn. Er zit geen suiker of andere zoetmaker in.
    en het is ongelooflijk lekkah

Comment

Originally posted by Kevster View Post
      Laat me niet lachen. Veel advies ja. Véél te veel. Halve waarheden en Arnold-theorieën. Sinds deze meneer hier op het forum zit en iedereen maar aan zijn poepert loopt te likken is de hoop in BN me in de schoenen gezakt.

Ik denk dat je de enige bent die aan mijn poepert wil likken. Je vergelijkt me immers al met een groot kampioen.

De mensen waar jij op doelt die kijken kritisch en tikken me op de vingers als ik ergens iets zet wat niet klopt of slecht onderbouwd is. Dat doen ze omdat ik het dan corrigeer of mijn fout bevestig.
      Maar die mensen lezen dus wel en alles is op te zoeken van wat ik neerzet.
      Jij reageert zelfs zonder iets te lezen.
      Dat het niet in jouw straatje past omdat je anders denkt...jammer dan. Maar voor jou geldt ook, als ik iets neerzet wat niet correct is dan mag je me daar op aanspreken. Het staat een ieder vrij om een discussie aan te gaan.

mbt Arnold theoriën, ik heb nooit iets van Arnold gelezen, behalve een enkele keer in de S&F en waar dat over ging weet ik niet meer.
      Jij vind dus Arnold niks, of iig zijn theoriën niets. Feit blijft wel dat hij een erg groot kampioen was met zijn theoriën. Hoe ver ben jij op weg om kampioen te worden?
      Veel mensen zijn begonnen met zijn nu wat verouderde theoriën en erg groot geworden, wat is daar verder mis mee? We doen allemaal nog steeds dezelfde dingen dus..en waarschijnlijk jijzelf ook.

Maar goed, ik weet hoe ik groter wordt en hoe ik veel anderen heb geholpen veel groter te worden. Die kennis deel ik met anderen, als je daar een probleem mee hebt...jouw probleem dus.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Ik ben het met okidoki eens.. sorry marnop, maar hier ga je de mist in.

Ik vind van niet, fritessaus is niet beter. Is alleen lekkerder(vind ik).
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Ik vind van niet, fritessaus is niet beter. Is alleen lekkerder(vind ik).
          Waarom raad je dat dan aan? Ik zeg toch ook niet tegen iemand dat hij beter patat elke avond kan eten ipv kip met rijst puur omdat het lekkerder is?

Comment

Wie snaot het nog??

Remia ja?
            Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
              Wie snaot het nog??

Remia ja?
              En U is vandaag 5 jaar geworden? Dat zou wel een en ander qua gedrag verklaren...
              Geniet, en drink met maten!

Comment

oke marnop is hier de mist in gegaan.. samen met kevin72 die de lolbroek wou uithangen..nehh
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                  En je gaat el laal van platen....
                  of spacen als een chinees, sambal bij (remia,ja)

Comment

k dacht dat iemand laatst zij in het topic van der einzelganger dat kevin72 meer ervaring en kennis had dan onze der einzelganger (komt het ongeveer op neer dan denk k)
                    Maar kevin, ben je nou achterlijk of doe je achterlijk? want die opmerking die je in dat ene topic maakte over iedereen ziet er zo uit in de pubertijd was kansloos en dit topic en je ketchup topic gaan ook nergens over.
                    Als je wilt weten of mayo/fritesaus/whatever goeie vetten bevat etc dan vraag het normaal en gedraag je niet als een 5 jarige met een verstandelijke beperking....

Comment

Om even terug te komen op dat er in halfvolle mayo allemaal zooi zit, waar haal je dat vandaan? ik zeg niet dat je ongelijk hebt ofzo, maar ben wel benieuwd waar je het vandaan hebt en wegen de voordelen niet op tegen de nadelen van die 'zooi'?
                      "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        k dacht dat iemand laatst zij in het topic van der einzelganger dat kevin72 meer ervaring en kennis had dan onze der einzelganger (komt het ongeveer op neer dan denk k)
                        Maar kevin, ben je nou achterlijk of doe je achterlijk? want die opmerking die je in dat ene topic maakte over iedereen ziet er zo uit in de pubertijd was kansloos en dit topic en je ketchup topic gaan ook nergens over.
                        Als je wilt weten of mayo/fritesaus/whatever goeie vetten bevat etc dan vraag het normaal en gedraag je niet als een 5 jarige met een verstandelijke beperking....

Helemaal mee eens!

Sorry maar had paddestoelen op gister.
                        Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
                          Helemaal mee eens!

Sorry maar had paddestoelen op gister.

Niet alleen gister hoor!

kansloze topics aanmaken betuigd dat je niet weet wat te doen met je vrije tijd. Ga trainen man!

@FM, zo ken ik je weer ouwe vriend!

Comment

Originally posted by BdeB View Post
                            Om even terug te komen op dat er in halfvolle mayo allemaal zooi zit, waar haal je dat vandaan? ik zeg niet dat je ongelijk hebt ofzo, maar ben wel benieuwd waar je het vandaan hebt en wegen de voordelen niet op tegen de nadelen van die 'zooi'?
                            In halfvolle mayo zit er minder vetten in maar meer suikers.. dat is vaak met halfvolle producten

Originally posted by The Phoenix View Post
                            Weer? Eerste keer dat ik FM zo zie..

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                              Haha

Comment

Originally posted by gameface View Post
                                Weer? Eerste keer dat ik FM zo zie..
                                Moet je toch beter opletten gamie!

Comment