Remia ja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by The Phoenix View Post
    Niet alleen gister hoor!

kansloze topics aanmaken betuigd dat je niet weet wat te doen met je vrije tijd. Ga trainen man!

@FM, zo ken ik je weer ouwe vriend!
    Om die tijd valt ook niet zoveel meer te doen.
    En er zat wel een kern van goed topic in vind ik.
    Aangezien er goede reacties komen en mayo toch wel goed is voor je off dag in de bulk.

Heb triestere topics voorbij zien komen en blijkbaar zijn ze wel de moeite waard want daar wordt altijd veel op gereageert en dan heb ik meestal wel wat beters te doen.
    Face your demons...........

Comment

Conclusie dat zaanse mayo qua voedingswaarde de beste is.

En nu:

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

Goed plan
        Groeten

Comment

Originally posted by gameface View Post
          Waarom raad je dat dan aan? Ik zeg toch ook niet tegen iemand dat hij beter patat elke avond kan eten ipv kip met rijst puur omdat het lekkerder is?

Ik raad niemand saus aan die uit een fabriek komt. Heb ik nooit gedaan ook en zal ik nooit doen. Bovendien doe ik zoiets pas als ik weet wat er in zit.
          En aangezien ik niet precies wist wat er in zat.....

Als je saus wil hebben moet je dat zelf maken zonder rotzooi er in.

Wil je mayo hebben dan neem je goede olie, ei, peper en zout, azijn en mosterd, dan heb je prima ingrediënten en kan je gewoon eten.

Echter de discussie was Remia ja? Dan komt er de Zaanse mayo op tafel en daarop zeg ik, de fritessaus is lekkerder.
          Ik heb nergens gezegd dat die beter is. Ik heb wel gezegd dat er minder olie in zit en ik dacht dat er meer ei in zou zitten.
          mbt meer ei daar zat ik inderdaad naast en dat bevestigde ik ook onmiddellijk.
          Als iemand dan denken zou dat ik voorstander zou zijn van..of iets beter zou vinden...dan kan dat ook gevraagd worden of niet?

Dat dan mensen er van maken dat ik iets beter zou vinden of dus zelfs zou aanraden....dat is niet mijn fout en verder ook niet mijn probleem eigenlijk.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
            Om die tijd valt ook niet zoveel meer te doen.
            En er zat wel een kern van goed topic in vind ik.
            Aangezien er goede reacties komen en mayo toch wel goed is voor je off dag in de bulk.

Heb triestere topics voorbij zien komen en blijkbaar zijn ze wel de moeite waard want daar wordt altijd veel op gereageert en dan heb ik meestal wel wat beters te doen.

Een discussie op gang brengen mag altijd, geen probleem. Ook als je wil discussiëren over een saus is geen probleem.
            Veel trieste topics zijn onderwerpen die al zo vaak langskomen of echt nergens over gaan. Het is alleen altijd jammer dat mensen af en toe zo debiel gaan doen en niet normaal kunnen blijven discussiëren.

Maar ja de internet helden he, lekker anoniem achter de PC, veilig thuis .....dan zijn ze allemaal helden.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by gameface View Post
              Weer? Eerste keer dat ik FM zo zie..

Zagen we jou maar eens zo...........

Originally posted by marnop View Post
              Maar ja de internet helden he, lekker anoniem achter de PC, veilig thuis .....dan zijn ze allemaal helden.
              Precies.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ook geen Zaanse mayo nemen, maar Zaanse fritessaus doen. Is lekkerder en zit meer ei in.
                Als je veel olie wil neem je mayo, wil je veel ei en weinig olie neem je fritessaus.

En Noem Fritessaus Geen Mayo!!!
                Je raad het hier toch echt aan..

Comment

Later zei hij toch dat hij fout zat mbt dat ei, dus dan is dat toch ook meteen tenietgedaan.

Comment

Ik raad niemand saus aan die uit een fabriek komt. Heb ik nooit gedaan ook en zal ik nooit doen. Bovendien doe ik zoiets pas als ik weet wat er in zit.
                    En aangezien ik niet precies wist wat er in zat.....

Als je saus wil hebben moet je dat zelf maken zonder rotzooi er in.

Wil je mayo hebben dan neem je goede olie, ei, peper en zout, azijn en mosterd, dan heb je prima ingrediënten en kan je gewoon eten.

Echter de discussie was Remia ja? Dan komt er de Zaanse mayo op tafel en daarop zeg ik, de fritessaus is lekkerder.
                    Ik heb nergens gezegd dat die beter is. Ik heb wel gezegd dat er minder olie in zit en ik dacht dat er meer ei in zou zitten.
                    mbt meer ei daar zat ik inderdaad naast en dat bevestigde ik ook onmiddellijk.
                    Als iemand dan denken zou dat ik voorstander zou zijn van..of iets beter zou vinden...dan kan dat ook gevraagd worden of niet?

Dat dan mensen er van maken dat ik iets beter zou vinden of dus zelfs zou aanraden....dat is niet mijn fout en verder ook niet mijn probleem eigenlijk.
                    Niet om het een of ander, maar als je zegt "Ook geen Zaanse mayo nemen, maar Zaanse fritessaus doen" dan raad je dus de zaanse mayo af en de zaanse fitessaus aan. Als je puur bedoelt dat je de fritessaus lekkerder vindt, dan moet je dat ook letterlijk zeggen en niet "Ook geen Zaanse mayo nemen, maar Zaanse fritessaus doen" zeggen, want dat komt over als een aanrader.

De fout ligt dus niet bij een ander, maar bij jou. Ik snap de verwarring wel die bij andere members is ontstaan door jij "tegenstijdige" posts.

Comment

marnop, ga je daar nog op reageren?

Comment

Volgens mij heeft hij dat eigenlijk al meerdere keren in dit topic gedaan............
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Volgens mij heeft hij dat eigenlijk al meerdere keren in dit topic gedaan............
                          Na misterfits reactie heb ik geen reactie meer gezien.

En ik ben het met Misterfit eens, dus ik ben wel nieuwsgierig naar wat hij daarop te zeggen heeft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X