olijfolie bij ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• olijfolie bij ontbijt

leden,

Ik lees vaak dat veel mensen olijfolie in hun voedingsschema gebruiken om aan de benodigde onverzadigde vetten te komen.

Nu ben ik deze week begonnen met ongv 1 eetlepel olijfolie bij mijn pannetje melk+brinta te gooien.

is dit goed of moet dit apart, of weer bij een andere maaltijd?

gr.
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Originally posted by richard21 View Post
    leden,

Ik lees vaak dat veel mensen olijfolie in hun voedingsschema gebruiken om aan de benodigde onverzadigde vetten te komen.

Nu ben ik deze week begonnen met ongv 1 eetlepel olijfolie bij mijn pannetje melk+brinta te gooien.

is dit goed of moet dit apart, of weer bij een andere maaltijd?

gr.
    persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van om vetten te eten bij je eerste maaltijd maar als je dat wilt doe het nadat je je brinta hebt opgedronken met whey en daarna die lepel in je mond douwen en slikken.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Vet vertraagd de opname van kh en eiwit. Dat wil je s'morgens niet hebben, beter wachten tot je 2de maaltijd.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Vet vertraagd de opname van kh en eiwit. Dat wil je s'morgens niet hebben, beter wachten tot je 2de maaltijd.
        eingelijk is de brinta + melk mijn 2e maaltijd.

als ik wakker word neem ik een whey shake, daarna ga ik douchen etc zit ongeveer een half uur tussen endan neem ik de brinta+melk.

zou het dan wel kunnen? aangezien ik de "snelle eiwitten" al binnen heb?

gr.

Comment

Originally posted by richard21 View Post
          eingelijk is de brinta + melk mijn 2e maaltijd.

als ik wakker word neem ik een whey shake, daarna ga ik douchen etc zit ongeveer een half uur tussen endan neem ik de brinta+melk.

zou het dan wel kunnen? aangezien ik de "snelle eiwitten" al binnen heb?

gr.
          Lijkt me geen probleem.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Whey schijnt pas na 1 a 1.5 uur opgenomen te worden... met vet duurt het dus nog langer.
            Weet niet of het wat uitmaakt als het iets langer duurt.

Comment

het liefst niet, want in de ochtend heb je die snelle eiwitten nodig. het liefst je volgende maaltijd
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

doe je dan gewoon het dubbele aantal vet, dus het vet van maaltijd 1 bij maaltijd 2 opgeteld?

Comment

Originally posted by Lightner View Post
                  doe je dan gewoon het dubbele aantal vet, dus het vet van maaltijd 1 bij maaltijd 2 opgeteld?
                  Gewoon zorgen dat je eind van de dag al je vetten binnen hebt.
                  Zolang het maar niet als je wakker word is en niet in je pre/post workout.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post

Originally posted by Maasproductions View Post

jah duidelijk

oke rondom de training vet mijden was ik me ook van bewust.

maar ik heb een isolaat en die word volgens mij redelijk rap opgenomen.
                    ik heb zoals ik zij ong een half uurtje tussen meal1 shake, en meal2 brinta+melk.

Hier zou ik dan dus wel een uur tussen moeten laten voordat het opgenomen is en ik vetten kan nemen?

Comment

ik vind vetten bij mijn lunch ideaal. Zeker als je (net als ik) in de avond traint.
                      Zeker omdat je dan bij je lunch minimaal carbs wil eten.
                      Fear is the mind killer

Comment

1 eetlepel is 15ml. Daar past 7,5gr. vet in en bevat 67,5kcal's. Met zulke kleine hoeveelheden zou ik er niet te moeilijk over doen. Als je iets bakt in de olijfolie gebruik je al meer.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                          ik vind vetten bij mijn lunch ideaal. Zeker als je (net als ik) in de avond traint.
                          Zeker omdat je dan bij je lunch minimaal carbs wil eten.

jah ik train ook s.avonds

maar ik zou de vetten dus gewoon bij mijn ontbijt (2e maaltijd na whey shake) kunnen nemen.

en een lepel olijfolie bij de melk in gooien kan ook geen kwaad tog?

alvast bedankt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X