Nieuw schema Aanpassingen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw schema Aanpassingen?

Beste mensen,
    Ik heb 2 maanden streng gedieet met rijst kip enz enz enz. 3550 calorien
    Hierop ben ik behoorlijk gegroeid. Dit alles was makkelijk te eten ivm. stage
    Nu moet ik binnen kort weer back to scool! en wil me eigen dan aan dit schema gaan houden: ( zie excel bestand)
    wat vinden jullie hiervan?
    tips zijn welkom!

Ik train 5/6 dagen in de week

ma: triceps, biceps
    di: benen
    wo: schouders
    do: rug, biceps
    vrij: borst, triceps

Verder 3x in de week cardio van min. 30 min
    en 3x in de week mijn buik.
    Attached Files

niemand?

Comment

graag reactie op dit schema... Heb het netjes in de excel sheet geplaats die in de stickys stond dus dit moet duidelijk zijn..?

Comment

Niet pushe voor een reactie. Komt vanzelf!

is het niet mogelijk om een tupperware doosje mee te nemen met daarin wat rijst/kip of vis/groente ?

erg veel brood naar mijn mening.

Comment

eventueel zou dat om 3 uur kunnen maar liever niet. ik at 3600 cal en dit is veel minder maar wel brood dus zou ik hier dan echt meer van aankomen / vocht vast houden?

Comment

je eet veel te weinig vet!!!
            je moet minimaal 1 gram per kg lichaamsgewicht eten, denk aan noten, avocado en vette vis.

je eiwitiname is ook aan de lage kant. eet bijvoorbeeld nog een blikje tonijn met een halve avocado voor een goede dosis gezonde vetten en eiwit.

verder vindt koolydraatpercentage erg hoog.

juist het eigeel van eieren zit bomvol vitamines en gezonde vetten en stofjes. dus eet ze hellemaal, toch zonde om het gezonde deel weg te gooien!!!

stuur ze dan maar op de post naar mij toe.:P
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Eiwitten te weinig? ik pak aminos ook door heel de dag heen dus me spieren worden hier toch door gevoed?

Comment

Originally posted by 1992rob View Post
                Eiwitten te weinig? ik pak aminos ook door heel de dag heen dus me spieren worden hier toch door gevoed?
                Kan wel wat eiwitten bij nog, je zit net op 2 gram per kilo bw, dat is vrij weinig voor een bodybuilder.

Begin maar met hele eieren te eten, dan zit je sowieso al een stuk beter en een shake na de training nemen. Dat kleine beetje EAA rond de training is veel te weinig.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik neem voor het slapen gaan ook al proteine moet ik dit dan 2 keer pakken? lijkt me niet toch?
                  Na de training pak ik EAA en dan uur later proteine en dan slapen moet dit anders?

Is dit misschien een idee:
                  na de training EAA en een bak kwark
                  en smorgen inplaats van die 2 scheppen EAA 40g proteine ?
                  Last edited by 1992rob; 31-03-2011, 15:19.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X