Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zonder melk is het goed te doen. In de ochtend doe ik zelf havermout, water, half schepje whey, half schepje caseïne, een eetlepel pindakaas en een stuk fruit erdoorheen (zoals banaan, rozijnen, bosbessen, frambozen, etc.).
omdat ik 's avonds train, probeer ik mijn carbs zoveel mogelijk bij ontbijt en in de avond te houden. Middag zoveel mogelijk alleen vetten en eiwitten.
Whey nemen en er dan noten bij nemen om de opname te vertragen... is als een snelle auto kopen, en dan gaan rijden met de handrem erop...omdat ie anders te snel gaat. -> slaat als een tang op een varken.
2e stelling ben ik helemaal met je eens, eerste niet, maar dat is verder jouw keus.
noten bij whey nemen...net zo onzin als noten voor de vetten bij je kwark te nemen........ga je lekker in je slaap vet afbreken gaan ze het weer uit alle macht aanvullen.......heerlijk toch, elke ochtend een gram of wat minder bodyfat?
Dus in de middag kan het gewoon. en ik merk ook dat ik daardoor meer energie krijg.
Ja natuurlijk kan het gewoon, gewoon doen B-B.
Laat iedereen die liever geen goede eiwitten gebruikt lekker lullen.
Ik deed het voorheen ook altijd en het werkt optimaal. Als je verder nog een aantal goede volwaardige maaltijden hebt...helemaal geen probleem.
havermout neem je toch niet voor de eiwitten... maar voor de carbs? Lijkt me.
En er is inderdaad niet perse een reden om niet 's middags carbs (bijv havermout) te eten.
Ik probeer alleen mijn carbs zoveel mogelijk in de ochtend en rond mijn workout te krijgen. Daardoor blijft er minder ruimte voor carbs in de middag. En zit ik dan dus hoog in de vetten en eiwitten, laag in carbs. Dan dus geen havermout voor mij.
2e stelling ben ik helemaal met je eens, eerste niet, maar dat is verder jouw keus.
noten bij whey nemen...net zo onzin als noten voor de vetten bij je kwark te nemen........ga je lekker in je slaap vet afbreken gaan ze het weer uit alle macht aanvullen.......heerlijk toch, elke ochtend een gram of wat minder bodyfat?
Kwark is langzame eiwitten, die ga je verder vertragen. Da's toch echt heel wat anders dan snelle eiwitten nemen en die gaan vertragen. Je maakt dan hun kracht juist teniet. Terwijl je bij kwark + noten, de kracht juist versterkt.
Verder valt deze ook onder de paraplu van onze discussie over de aminopool :P
Blijven hierin langere tijd veel amino's beschikbaar... dan zou je inderdaad prima whey voor het slapengaan kunnen nemen, en geen vetten en geen kwark.
Maaaaaaar.... dat is voor mij zeker niet bewezen. Misschien is dit een gevalletje...iedereen doet het omdat het altijd zo gedaan is. Maar misschien is er ook gewoon een hele goede reden waarom er heel veel mensen kwark (+noten) nemen voor het slapengaan.
omdat ik 's avonds train, probeer ik mijn carbs zoveel mogelijk bij ontbijt en in de avond te houden. Middag zoveel mogelijk alleen vetten en eiwitten.
Whey nemen en er dan noten bij nemen om de opname te vertragen... is als een snelle auto kopen, en dan gaan rijden met de handrem erop...omdat ie anders te snel gaat. -> slaat als een tang op een varken.
Hoe hou je dat uit? Alleen carbs bij je ontbijt en rond je training.. Als ik langer dan 3.5/4 uur geen carbs eet, dan krijg ik bij me volgende maaltijd een eetbui. Ik kan niet zonder carbs..
Hoe hou je dat uit? Alleen carbs bij je ontbijt en rond je training.. Als ik langer dan 3.5/4 uur geen carbs eet, dan krijg ik bij me volgende maaltijd een eetbui. Ik kan niet zonder carbs..
geld ook voor mij
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
nu dit tog een havermout topic is.
is het erg als je havermout al day neemt al je kh bron.
en dan met je havermout gewoon eiwitten+Vetten neemt.
dat doe ik nu risico's?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment