Havermout in de middag + whey met melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen melk?

Klinkt als een ranzige, droge maaltijd imo.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Geen melk?

Klinkt als een ranzige, droge maaltijd imo.
      Zonder melk is het goed te doen. In de ochtend doe ik zelf havermout, water, half schepje whey, half schepje caseïne, een eetlepel pindakaas en een stuk fruit erdoorheen (zoals banaan, rozijnen, bosbessen, frambozen, etc.).

Geniet er elke ochtend van.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        omdat ik 's avonds train, probeer ik mijn carbs zoveel mogelijk bij ontbijt en in de avond te houden. Middag zoveel mogelijk alleen vetten en eiwitten.

Whey nemen en er dan noten bij nemen om de opname te vertragen... is als een snelle auto kopen, en dan gaan rijden met de handrem erop...omdat ie anders te snel gaat. -> slaat als een tang op een varken.
        2e stelling ben ik helemaal met je eens, eerste niet, maar dat is verder jouw keus.
        noten bij whey nemen...net zo onzin als noten voor de vetten bij je kwark te nemen........ga je lekker in je slaap vet afbreken gaan ze het weer uit alle macht aanvullen.......heerlijk toch, elke ochtend een gram of wat minder bodyfat?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Dus in de middag kan het gewoon. en ik merk ook dat ik daardoor meer energie krijg.

Ja natuurlijk kan het gewoon, gewoon doen B-B.
          Laat iedereen die liever geen goede eiwitten gebruikt lekker lullen.
          Ik deed het voorheen ook altijd en het werkt optimaal. Als je verder nog een aantal goede volwaardige maaltijden hebt...helemaal geen probleem.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

havermout neem je toch niet voor de eiwitten... maar voor de carbs? Lijkt me.
            En er is inderdaad niet perse een reden om niet 's middags carbs (bijv havermout) te eten.

Ik probeer alleen mijn carbs zoveel mogelijk in de ochtend en rond mijn workout te krijgen. Daardoor blijft er minder ruimte voor carbs in de middag. En zit ik dan dus hoog in de vetten en eiwitten, laag in carbs. Dan dus geen havermout voor mij.
            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by marnop View Post
              2e stelling ben ik helemaal met je eens, eerste niet, maar dat is verder jouw keus.
              noten bij whey nemen...net zo onzin als noten voor de vetten bij je kwark te nemen........ga je lekker in je slaap vet afbreken gaan ze het weer uit alle macht aanvullen.......heerlijk toch, elke ochtend een gram of wat minder bodyfat?
              Kwark is langzame eiwitten, die ga je verder vertragen. Da's toch echt heel wat anders dan snelle eiwitten nemen en die gaan vertragen. Je maakt dan hun kracht juist teniet. Terwijl je bij kwark + noten, de kracht juist versterkt.

Verder valt deze ook onder de paraplu van onze discussie over de aminopool :P
              Blijven hierin langere tijd veel amino's beschikbaar... dan zou je inderdaad prima whey voor het slapengaan kunnen nemen, en geen vetten en geen kwark.
              Maaaaaaar.... dat is voor mij zeker niet bewezen. Misschien is dit een gevalletje...iedereen doet het omdat het altijd zo gedaan is. Maar misschien is er ook gewoon een hele goede reden waarom er heel veel mensen kwark (+noten) nemen voor het slapengaan.
              Fear is the mind killer

Comment

Noten bij de kwark

zelf doe ik het gewoon om aan mijn vetten te komen.

Wanneer ik in de vroege middag train heb ik namelijk nog maar 2 maaltijden (van de 5) over om aan mijn vetten te komen.

Verder vind ik het gewoon erg lekker en kan ik er vrij lang op teren, wat met mijn eetlust best wel belangrijk is.

Comment

ik had nog een vraagje. hoeveel gram kan je per maaltijd nemen eigenlijk?
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sorry ik neem alleen in de ochtend en in de middag havermout samen met 400 mililiter melk + schepje whey!

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                      omdat ik 's avonds train, probeer ik mijn carbs zoveel mogelijk bij ontbijt en in de avond te houden. Middag zoveel mogelijk alleen vetten en eiwitten.

Whey nemen en er dan noten bij nemen om de opname te vertragen... is als een snelle auto kopen, en dan gaan rijden met de handrem erop...omdat ie anders te snel gaat. -> slaat als een tang op een varken.
                      Hoe hou je dat uit? Alleen carbs bij je ontbijt en rond je training.. Als ik langer dan 3.5/4 uur geen carbs eet, dan krijg ik bij me volgende maaltijd een eetbui. Ik kan niet zonder carbs..
                      Failure is your friend

Comment

's avonds probeer ik ze te vermijden

en aangezien ik meestal 's ochtends/'s middags train lukt dat wel

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                          's avonds probeer ik ze te vermijden

en aangezien ik meestal 's ochtends/'s middags train lukt dat wel
                          Behalve savonds neem ik ze niet maar in de ochtend en middag wel.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                            Hoe hou je dat uit? Alleen carbs bij je ontbijt en rond je training.. Als ik langer dan 3.5/4 uur geen carbs eet, dan krijg ik bij me volgende maaltijd een eetbui. Ik kan niet zonder carbs..
                            geld ook voor mij
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

wat is er mis met havermout en shake in de middag? goeie combi en whey stilt je honger goed, havermout ook en een goede long term energiebron

Comment

nu dit tog een havermout topic is.
                                is het erg als je havermout al day neemt al je kh bron.
                                en dan met je havermout gewoon eiwitten+Vetten neemt.
                                dat doe ik nu risico's?
                                Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X