alcohol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    lulkoek. Zolang je het maar niet met een te grote regelmaat drinkt.
    Eens.Topsporters drinken ook alcohol al is het zelden,maar ze drinken het wel.En je moet gewoon lekker je ding doen waar jij je prettig bij voelt.

Comment

je moet soms ook kunnen genieten van het leven, af en toe paar biertjes is dan echt geen probleem voor ons als amateurs

Comment

ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1x in de 4 weken wat mag "junken" en alcohol hoort daar naar mijn mening bij
        Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
          Personen als jou moeten per direct gebant worden. 2 van die idiote topics van jou gelezen op 1 dag.
          da's vriendelijk, jij bent geboren met alle wijsheid en kennis.
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
            Hmm puntje 5 snap ik na 2x lezen nog niet?haha
            volgens mij is die 2% het hart

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
              volgens mij is die 2% het hart
              En hiermee bevestig je dat het toch niet op schiet als we je wat vertellen. Je leest er toch overheen.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                En je moet gewoon lekker je ding doen waar jij je prettig bij voelt.
                Juist

het is dat ik me totaal niet prettig voel bij slechte voeding en alcohol

anders zou ik het zo nu en dan wel nuttigen

misschien als ik meer tevreden ben met mijn lichaam.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                  Juist

het is dat ik me totaal niet prettig voel bij slechte voeding en alcohol

anders zou ik het zo nu en dan wel nuttigen

misschien als ik meer tevreden ben met mijn lichaam.
                  ik heb nu ik vakantie heb de volgende regel:

6 dagen per week leef ik strikt en eet ik strikt. 1 dag per week mag ik eten en drinken wat ik wil. Meestal is dat de zaterdag. Eten gaat ook op zaterdag goed, heb totaal geen behoefte aan junk. Maar als ik ga stappen drink ik wel gwn bierjes, en ik ga ze niet tellen..

Het is vakantie, en ik weet dat als ik mezelf verbied te drinken, dat het voor mij moeilijk word om vol te houden. Op den duur ga ik dan toch een uitspatting krijgen, dus vandaar op zaterdag met stappen drink ik wat ik wil.

Na de vakantie als me stage begint word het vanzelf weer minder..
                  Failure is your friend

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    lulkoek. Zolang je het maar niet met een te grote regelmaat drinkt.
                    voila se iemand met verstand ;-)))
                    ne goeie trappist se

Comment

praten belgen frans en nederlands door elkaar? ik dacht altijd dat het of frans of nederlands was

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                        Ik had zin om een zeiksverhaaltje over gezond verstand gebruiken te schrijven. Het orgaan waar ik het over had, waren uiteraard de hersenen.
                        lol ik dacht serieus dat je het over je pik had, I've got some serious issues

Comment

Originally posted by karel650 View Post
                          lol , I've got some serious issues
                          YES.... you do

Comment

Zoals al gezegd drinken topsporters ook geregeld een glaasje. Het gaat gewoon om de mate waarop alcohol gedronken wordt en in welke hoeveelheid... Ik merk lichamelijk in ieder geval weinig van een paar glazen alcohol in het weekend.
                            SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Comment

amai amai een kleine vraag die tot een hele disccusie uitloopt

Comment

Verliezen niet zolang je normaal traint. Alcohol beinvloed wel de gains, als je flink aan het bulken bent zou ik het maar laten om (veel) te drinken..
                                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X