Mijn KeV waarden HELP !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn KeV waarden HELP !!

Hallo mensen heb zojuist de Kev waarden van mijn voedinschema berekent.

Ben 193, en weeg 86 KG

K 395 E218 V51 Totaal kilocalorien 3000 (dit is zonder drinken, melk en vlees groenten van het avondeten)

Nou is mijn doel, wil niet bulken, maar wel langzaam meer massa en spieropbouw creeeren, zijn dit hiervoor goeie verhoudingen??

Heb mijn KEV waarden beetje bijgewerkt.

395/218/120

De waarden in mijn eerste bericht zijn onjuist.

Comment

Dit is iets van 3400 kcal ofso? Denk dat je hier prima spiermassa mee kan winnen..
      Failure is your friend

Comment

daar kan je mee beginnen en dan zien na een tijdje of je bent bijgekomen, ikzelf zit met ongeveer dezelfde stats op 4000kcal maar ik kom dan ook wel heel moeilijk aan

Comment

Ik kom zelf ook moeilijk aan, erg irritant voor aankomen, maar ideaal voor droogtrainen vlak voor de zomer . Elk voordeel heb zijn nadeel :P

Btw het is idd zo 3400 Kilocalorieen, maar dit is zonder de glazen halfvolle melk voor de shakes en zonder het vlees en groenten van het avondeten. Kwam er net achter dat ik ook al zo 300 KK gebruik voor de boter op de boterhammen :P hield hier geen rekening mee. Ik zit alles bij alles op zo +- 4000

Comment

in theorie moet dat genoeg zijn om droge massa aan te zetten. training moet wel goed zijn natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.

Probeer het uit, hou bij wat je precies eet voor 1 maandje. Kijk wat je gewicht doet. Als het niet naar wens is, voeg je gewoon wat Kcal's toe.
            Failure is your friend

Comment

Ik heb een dilemma

Ik denk dat ik mijn schema toch terug naar 50 gram vet moet halen!
              Dit omdat ik zins 2 weken brood met pindakaas eet, ik erge last van acne begin te krijgen. Kan iemand me helpen met een alternatief !!! Ik doe nu kipfilet op mijn brood maar dit scheelt toch wel wat kilokalorien.
              Iemand iets simpels om de pindakaas mee te vervangen

Comment

advocado, walnoten, olijfolie, eieren
                Failure is your friend

Comment

Ja dat is dus mijn probleem van eieren krijg ik ook puistjes en walnoten bevatten dezelfde vetten als pindakaas

Comment

Is 50 gram vetten echt te weinig of kan ik dit met de hoge dosis koolhydraten compeseren ?

Comment

zeker dat het door de vetten komt, bij de meeste komt het door de eiwitten hoor

Comment

alles wat je eet moet je gewoon bij tellen hoor
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ja weet het zeker, gebruik al 2 jaar veel eitwitten en eiwitshakes nooit acne !
                          Tot ik een maand geleden met pindakaas begon en het werd van kwaad tot erger.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                            alles wat je eet moet je gewoon bij tellen hoor
                            Ok, maar hoe bedoel je dit. Ik tel al alles :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X