Voedingsschema check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema check

Hallo BBers,

Graag wat advies voor mijn voedingsschema.
    Met flink wat kracht training en gezond eten al bijna 12 kilo afgevallen.

De laatste paar kilo's gaan wat langzaam dus wil ik nog stricter gaan eten en daar hoort een nieuw voedingsschema bij.

Ik heb zoveel mogelijk carbs weggelaten graag advies of dit een goed schema is.

Stats:
    1,80 m, 21 jaar, 78 kilo, bf 19 %

Last edited by boebaa; 08-11-2011, 19:46.

Comment

Misschien ben je nu op een punt dat het beter zou zijn om je meer op massa te gaan concentreren.
      Verder vind ik schema vrij matig. De tussendoor maaltijden zijn geen maaltijden. Een handje cashewnootjes bijvoorbeeld is geen maaltijd. En je eet te weinig. Het is vooral spiermassa dat je gaat verliezen op deze manier. Eet meer waardoor je spiermassa groeit, en als je dat goed doet ook vetmassa verliest.

Comment

Ik wil eerst rond de 9 a 10 procent BF komen en dan clean massa aanzetten.
        Scherma vindt je vrij matig wat zou ik nog kunnen toevoegen meer eiwitten, vetten?

Verder is mijn onderhoud volgens de voedingscalulator: 2497 kcal en zit hier op 1970 kcal binen de -500 marge

Comment

Wat erik zegt, het is belangrijk om echte maaltijden te nemen tussendoor, en deze goed te verdelen over de dag. Dat helpt je metabolisme juist om meer te verbranden.

Ook zou ik de wheyshake pas nemen als je wat meer eiwitten uit je normale voeding haalt. Het is niet slecht, maar ik zou eerst gewoon wat meer kip of vis tussendoor eten bijvoorbeeld. (je hoeft de shakes niet uit je voeding te laten hoor)
          "People seldom improve when they have no other model but themselves to copy after."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X