Kip snijden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kip snijden

Hoe snijden jullie het makkelijkst die pezen af van je kipfilet? Of gooi je die gewoon in de pan? Ik vind het maar een vervelend klusje!
    Truthfulness is the new religion.

eehhhh........ met een fatsoenlijk en scherp mes.......
    Kost misschien een minuutje, dus zie het probleem niet zo?

Comment

die dingen kom je een enkele keer eens tegen tijdens het snijden, niet miepen.
      ff wegsnijden als je er eentje tegenkomt tijdens snijden als je er last van denkt te krijgen en verder gewoon snijden bakken en eten. Je merkt er verder niks van.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

snij langs de pees, pak hem dan vast en snij met een scherp mes langs beide kanten van de pees en je hebt hem gelijk weg.
        dan snij je je kip gewoon weer verder.

ik gebruik overigens kalkoenfillet dat is niet veel duurder wel lekkerder.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

veel mensen Knippen de kipfilet..

gewoon met een grote keuken schaar.. werkt wel..

Comment

Knippen....ik heb 1 x iemand gezien die dat deed, was makkelijker.........
            Ik sneed toen maar even voor haar....3 stukken kipfilet in perfecte stukjes in dezelfde tijd van haar 1 stuk kipfilet die zij deed.....makkelijker vond ze.....ik vond en vind het maar vreemd.

Comment

Tip om de mooiste plakjes en blokjes te snijden, snijd de kipfilet als het een beetje bevroren is. Zo kan je altijd perfecte blokjes of reepjes en plakjes snijden.

Comment

hmm ik pleur dat hele ding gewoon in een pan water mik er kruiden bij ff borrelen half uurtje en peuzel het op.

Comment

Originally posted by John BD View Post
                  hmm ik pleur dat hele ding gewoon in een pan water mik er kruiden bij ff borrelen half uurtje en peuzel het op.
                  je mist een beetje groente en vermicelli voor je kippensoep.

Comment

Originally posted by John BD View Post
                    jij gooit het onder water?
                    Ben ik de enigste die dat nooit doe?
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      jij gooit het onder water?
                      Ben ik de enigste die dat nooit doe?
                      Ik braad het ook altijd hoor! Nog nooit geprobeerd met kokend water, misschien eens proberen!
                      Truthfulness is the new religion.

Comment

Als ik kip eet komt het meestal bevroren uit de diepvries, even tijdje op de verwarming leggen maar dan zijn ze nog goed hard. Snijd er in no-time blokken van om te braden, pezen bak ik gewoon mee.
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik haal toch altijd wel die lange witte pees eruit en snij ook dat bloed/vetpropje weg. soms in blokjes in wat aliminiumfolie in de oven, soms kruiden en in de pan met wat olijfolie, mmm...

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Knippen....ik heb 1 x iemand gezien die dat deed, was makkelijker.........
                            Ik sneed toen maar even voor haar....3 stukken kipfilet in perfecte stukjes in dezelfde tijd van haar 1 stuk kipfilet die zij deed.....makkelijker vond ze.....ik vond en vind het maar vreemd.
                            Knippen gaat 2 keer zo snel als snijden, take it from a man die een kiloknaller per dag wegknipt. tenzij bevroren kip, die snij je dan weer makkelijker.

Eet de peesjes er gewoon bij op, is dat slecht?

Als ik trouwens op pad ga met bakjes hou ik de filets altijd heel, veel sappiger!
                            Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                              Knippen gaat 2 keer zo snel als snijden, take it from a man die een kiloknaller per dag wegknipt. tenzij bevroren kip, die snij je dan weer makkelijker.

Eet de peesjes er gewoon bij op, is dat slecht?

Als ik trouwens op pad ga met bakjes hou ik de filets altijd heel, veel sappiger!
                              dat is echt ranzig........(vind ik dan he)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X