Time to get big

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Time to get big

Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort begonnen met fanatieke fitness, en hierbij stuur ik mijn eerste voedingsschema mee. Ik zou graag willen horen wat jullie er van vinden.

Mijn doel is vooral massa.

Ik eet elke avond wat de pot schaft, dus ik heb een gemiddelde maaltijd genomen. Dit kan dus wat veranderen per dag.

Ik train vaak ong. 1 uurtje na het eten dus een pre-work out neem ik niet.
    De appel neem ik vaak als tussendoortje, is dit schadelijk?
    Mijn gegevens als vetpercentage en voedingsbehoefte heb ik van voedingsbehoefte.nl.

Ik fitness 3/4x per week, en fiets dagelijks 30 km.

Ik wacht op reacties, deze mogen natuurlijk kritisch zijn, ben bereid om te leren!

Groeten Rick
    Last edited by Rickbeen; 13-12-2011, 17:00.
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

mag wel wat meer eten, bv 500 gram kwark voor het slapen.
    Heb je wel eens de pindakaas op je brood gewogen? 7 gram is wel heel weinig, ik heb het een keer gewogen, op 2 boterhammen doe ik 50 gram pindakaas. Dat is dan wel een redelijk stevige laag maar toch, 7 gram is wel heel magertjes belegd :P
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Ik zou smorgens een banaan pakken ipv kwark, en ipv 30gram kipfilet gewoon 100gram.
      Dus 1 pakje kipfilet per 4 broodjes, heb je meer eiwitten.
      En in de avond ipv 250gr kwark 500gram.

Succes!!

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
        mag wel wat meer eten, bv 500 gram kwark voor het slapen.
        Heb je wel eens de pindakaas op je brood gewogen? 7 gram is wel heel weinig, ik heb het een keer gewogen, op 2 boterhammen doe ik 50 gram pindakaas. Dat is dan wel een redelijk stevige laag maar toch, 7 gram is wel heel magertjes belegd :P
        Oke, dan doe ik 's morgen 500 gram kwark en 's avonds 500 gram. Haha oke, dan veranderen we dat even. Dan komt het er zo uit te zien.

Nu zit ik wel dik over mijn calorieën heen...

Comment

Originally posted by kawafan View Post
          Ik zou smorgens een banaan pakken ipv kwark, en ipv 30gram kipfilet gewoon 100gram.
          Dus 1 pakje kipfilet per 4 broodjes, heb je meer eiwitten.
          En in de avond ipv 250gr kwark 500gram.

Succes!!
          dankjewel voor je reactie,
          Wat is het nut om 's morgens een banaan te pakken ipv kwark? Het is toch juist goed om veel eiwitten te nemen omdat je lichaam de hele nacht geen eiwitten heeft gehad?
          Oke, meer kipfilet doe ik er nu wel op, bij mijn vorige reactie staat hoe het schema nu is.. Groet

Comment

?????

Comment

sochtends gewoon de kwark weglaten in mijn optiek. kilo kwark per dag is wel beetje veel.

Sochtends wil je zo snel mogelijk uit je katabolisme komen, snelle eiwitten.

Savonds neem je kwark dit zijn langzame eiwitten zodat je snacht ook nog een toevoer van eiwitten hebt. wil je dit echter nog meer vertragen dan kan je er savonds wat nootjes bij eten is ook direct goed voor je vetten

Dus zou je appeltje en je pinda's omruilen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                sochtends gewoon de kwark weglaten in mijn optiek. kilo kwark per dag is wel beetje veel.

Sochtends wil je zo snel mogelijk uit je katabolisme komen, snelle eiwitten.

Savonds neem je kwark dit zijn langzame eiwitten zodat je snacht ook nog een toevoer van eiwitten hebt. wil je dit echter nog meer vertragen dan kan je er savonds wat nootjes bij eten is ook direct goed voor je vetten

Dus zou je appeltje en je pinda's omruilen
                Oke, dankjewel!

Wat zo is dan smorgens als snelle eiwitten kunnen nemen (ik neem geen shakes, ouders)?

En worden de vetten van pinda's snachts niet in bf omgezet?

Groet

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                  dankjewel voor je reactie,
                  Wat is het nut om 's morgens een banaan te pakken ipv kwark? Het is toch juist goed om veel eiwitten te nemen omdat je lichaam de hele nacht geen eiwitten heeft gehad?
                  Oke, meer kipfilet doe ik er nu wel op, bij mijn vorige reactie staat hoe het schema nu is.. Groet
                  De banaan zijn veel koolhydraten, en een motor zonder benzine loopt niet snappiej.
                  Shake is inderdaad erg handig om wat sneller aan je eiwitten te komen, ouders tsjah die moet je langzaam voorbereiden erop.
                  Mijn moeder klaagde ook altijd : Wat moet je met die troep, is niet goed voor je.
                  Eet eens normaal..........en zo kan ik nog een tijd door gaan.
                  Je kan ook na het sporten een shake drinken op je sportschool, en doe je daarna thuis een bak brinta of drink je eerst een AA of Dextran voor de snelle koolhydraten.
                  Succes!

Comment

Originally posted by kawafan View Post
                    De banaan zijn veel koolhydraten, en een motor zonder benzine loopt niet snappiej.
                    Shake is inderdaad erg handig om wat sneller aan je eiwitten te komen, ouders tsjah die moet je langzaam voorbereiden erop.
                    Mijn moeder klaagde ook altijd : Wat moet je met die troep, is niet goed voor je.
                    Eet eens normaal..........en zo kan ik nog een tijd door gaan.
                    Je kan ook na het sporten een shake drinken op je sportschool, en doe je daarna thuis een bak brinta of drink je eerst een AA of Dextran voor de snelle koolhydraten.
                    Succes!
                    haha oke, dan gaan we smorgens aan de banaan
                    Oke, ik train thuis dus van een sportschool is geen sprake..
                    Oke, ik train 's avonds en na het trainen neem ik +- 30 gram dextrose, zijn ook snelle koolhydraten. Dankjewel!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X