Voedingschema, Bloedaap.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema, Bloedaap.

Hallo mede Bners.

Hierbij mijn nieuwe schema, ik hoop dat ik wat tips en verbeteringen kan krijgen voor jullie zodat ik dit toe kan passen en er van kan leren.

Mijn doel is spiermassa opbouwen, dus ik ben op het moment aan het bulken. Stats vind je bovenin het excel sheet, zo niet zeg het dan even en dan post ik het hier nog een keer.

Ps : avondeten is meestal wat de pot schaft, heb hier wel zeggenschap in maar moet rekening houden met de rest van de familie dus enige tips voor een heerlijk verantwoordt avond maaltijd zal welkom zijn. Op de rest van de maaltijden heb ik wel invloed, alleen moet wel om de centjes denken dus kan het niet permitteren om elke dag kipfilet te eten.

Met vriendelijke groeten,
    Bloedaap.
    Attached Files

is er iemand die er even na kan gaan kijken en me even een goed advies geven want ik zou hier heel graag morgen al mee beginnen. dan kan ik vandaag nog alles kopen.

Comment

heb er snel f doorgekeken, mr iig die suiker 's avonds in je kwark schrappen
      Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
      Doel eind 2015: 100kg
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
        heb er snel f doorgekeken, mr iig die suiker 's avonds in je kwark schrappen

Jep zal ik doen enige idee waar ik het dan mee kan mengen want krijg het puur niet weg. en zag het er voor de rest wel redelijk uit dan ? ook de tonijn ?

Comment

helpen zonnebloem pitten echt zo erg wat moet daar in zitten wat goed voor je is dan?
          want ik eet ook wel eens die zoute zonnebloempitten ff uit schilletje halen en opeten die kleine pitjes lkkr

Comment

Originally posted by Bloedaap View Post
            Jep zal ik doen enige idee waar ik het dan mee kan mengen want krijg het puur niet weg. en zag het er voor de rest wel redelijk uit dan ? ook de tonijn ?
            de rest niet naar gekeken omdat ik niet veel tijd had, voor kwark zijn er inmiddels honderden topics op dit forum over toevoegingen.
            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
            Doel eind 2015: 100kg
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

waarom neem je zoveel whey? Beste is s'ochtends en rond je training.
              Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
                waarom neem je zoveel whey? Beste is s'ochtends en rond je training.
                uhm eigenlijk geen goed antwoord voor, werd mij door een medewerker van mijn sportschool vertelt.

@timbody11, zelf weet ik dat ook niet maar de voedingswaarden zijn hetzelfde/beter dan amandelen bijvoorbeeld(teminste in de tabel)

@nieck01 klopt had ze net al gezien thnx voor de tip

Comment

minder whey.
                  alleen whey nemen rond je training en bij het ontbijt.

ontbijtkoek en eierkoek eruit is alleen maar suiker.
                  ook de suiker uit je kwark!
                  geen boter, neem bijvoorbeeld gekookte eieren of pindakaas voor wat gezonde vetten.

beter ontbijten! meer brinta met een stuk fruit en whey erdoor ofzo.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    minder whey.
                    alleen whey nemen rond je training en bij het ontbijt.

ontbijtkoek en eierkoek eruit is alleen maar suiker.
                    ook de suiker uit je kwark!
                    geen boter, neem bijvoorbeeld gekookte eieren of pindakaas voor wat gezonde vetten.

beter ontbijten! meer brinta met een stuk fruit en whey erdoor ofzo.
                    thanks voor de tips zal maar weer even verser sleutelen dan

Comment

Ik heb me schema ff aangepast, hopelijk is het nou een beetje beter
                      Attached Files

Comment

iemand ?

Comment

Probeer dit gewoon maar eens een tijdje, want het ziet er
                          in principe wel prima uit. Ga je daarna 'finetunen', afhankelijk van hoe je lichaam
                          reageert.

In principe mag voor bulk het aantal kcal best wat hoger als wat jouw schema aangeeft, door vroeg in de dag meer kh te nemen bijvoorbeeld. Zeker op trainingsdagen. Ligt er ook een beetje aan wat je op een dag zoal doet.

Comment

Je wijkt nogal af van wat je targets qua eiwitten, koolhydraten en vetten zijn (regel 97 versus regels 14~16). Je koolhydraten zitten veel te laag, eiwitten en vetten te hoog. Waarom doe je dit?
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X