Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je vetten kunnen inderdaad wel wat hoger, en op je foto te zien kan je dat ook nog wel gebruiken wat vet er bij. Dus zal wel zorgen dat je bij de vetten op de 100 gram ongeveer uit komt.
Verder zie ik dat je er erg veel brood eet op een dag, denk dat je na een tijdje daar ook wel een beetje op uitgekeken raakt (net als ik nu ), dus je kan eventueel 's middags een rijst maaltijd toevoegen met wat kip.
Verder is het het beste om 's morgens een bak brinta met melk te nemen, zitten flink wat koolhydraten in zodat je een energie boost krijgt voor de dag.
En je kwark vlak voor het slapen nemen, half uurtje voor het slapen. De trage eiwitten voor de nacht. Dus dan zou ik die laatste 2 maaltijden omdraaien. Dus dat je eerst je melk drinkt, en dan daarna vlak voor het slapen je bakje kwark.
Oja en mij is verteld dat je je dextrose beter kan nemen tijdens je training. Aangezien je nu in je post-workout en SNELLE eiwitten hebt en SNELLE suikers. Weet niet precies waarom het beter is mja
Dat zijn de dingetjes die mij zo'n beetje opvielen, ben zelf ook nog een beetje aan het prutsen met me voedingsschema maar denk dat dit wel wat puntjes zijn waar je aan kan werken
Je vetten kunnen inderdaad wel wat hoger, en op je foto te zien kan je dat ook nog wel gebruiken wat vet er bij. Dus zal wel zorgen dat je bij de vetten op de 100 gram ongeveer uit komt.
Verder zie ik dat je er erg veel brood eet op een dag, denk dat je na een tijdje daar ook wel een beetje op uitgekeken raakt (net als ik nu ), dus je kan eventueel 's middags een rijst maaltijd toevoegen met wat kip.
Verder is het het beste om 's morgens een bak brinta met melk te nemen, zitten flink wat koolhydraten in zodat je een energie boost krijgt voor de dag.
En je kwark vlak voor het slapen nemen, half uurtje voor het slapen. De trage eiwitten voor de nacht. Dus dan zou ik die laatste 2 maaltijden omdraaien. Dus dat je eerst je melk drinkt, en dan daarna vlak voor het slapen je bakje kwark.
Oja en mij is verteld dat je je dextrose beter kan nemen tijdens je training. Aangezien je nu in je post-workout en SNELLE eiwitten hebt en SNELLE suikers. Weet niet precies waarom het beter is mja
Dat zijn de dingetjes die mij zo'n beetje opvielen, ben zelf ook nog een beetje aan het prutsen met me voedingsschema maar denk dat dit wel wat puntjes zijn waar je aan kan werken
Oke, ik zal eens vragen aan men ouders of ze brinta, rijst en wat nootjes willen halen.
De laatste 2 maaltijden zal ik omdraaien.
en ik heb gehoord dat dextrose juist na de training moest. Ik zal het eens tijdens men training nemen.
dankje
lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment