Mijn voedingsschema, is ie goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema, is ie goed?

Hallo Allemaal,
    Ik heb geprobeerd alles wat ik eet op een trainingsdag in mijn voedingsschema te zetten, mijn doel is bulken.

Op een niet-trainingsdag eet ik hetzelfde alleen neem ik dan geen whey-shake.

Ik heb geen idee hoe ik moet aflezen of het genoeg voeding is / wat er onbreekt etc dus ik hoor graag wat jullie mij aanraden meer of minder te eten.

Alvast bedankt,

Leroy
    Attached Files

wat meteen opvalt is te weinig vetten. handvol noten bij je kwark bijvoorbeeld?
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Hoeveel en wat voor noten precies? bedankt voor de tip trouwens ik heb geen idee hoe ik het moet aflezen uit de excel sheet, ziet het er voor de rest goed uit?

Comment

Eet je smorgens je brinta met water? als dit met melk zou zijn moet je dit er ook nog in vermelden. Bij je ontbijt eet je 4 boterhammen ( 1snee is ong. 30-35 gram) en maar 30 gram beleg, terwijl in mijn optiek 1 portie kipfilet toch minimaal 15 gram is. ( kan geen kwaad om wat meer kipfilet erop te doen). Je zult dan wat hoger uitkomen in eiwitten. Je kunt beter 10 gram teveel eiwitten eten dan 10 gram teveel koolhydraten.

Voor wat vetten betreft kun je amandelen-walnoten-pinda's eten ( Wel Ongezouten!!) Deze kun je eventueel crunchen en door je kwark doen.

Greetz Tim

Comment

Je bent een vrouw met 8% lichaamsvet? Dat is wel heel erg weinig.
          Je targets per dag worden uitgerekend op regels 14~16. Op regel 101 zie je het totaal van wat het in werkelijkheid is. Door het vergelijken van die twee kan je zien dat je te weinig kcal eet/drinkt. En dat dat tekort komt doordat je te weinig vetten binnen krijgt. Vandaar het advies om wat noten of zo te eten.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Tnx voor de bruikbare tips! foutje trouwens ik ben een man -_-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X