Wat te eten tijdens het reizen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te eten tijdens het reizen?

Hallo iedereen?

Ik ga over paar dagen naar Turkije, met de auto. Dat is dus ongeveer 3 dagen op weg

Het is dus heel moeilijk om eten(vooral vlees/kip) mee te nemen die niet bederft in 3 dagen in de auto.

Wat zou ik kunnen meenemen? Ik ben bezig met cutten, zou ik nog steeds onder mijn behoefte moeten eten of op onderhoud? Je beweegt bijna niet in de auto dat is dus ook een probleem.

Ik dank alvast iedereen hartelijk voor tips etc!

Beef jerkey is altijd goed mee te nemen of neem nootjes mee.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Om de 3 uur een pauze nemen en in een locaal grillrestaurant eten. En in de auto voldoende flessen Spa Blauw zodat je flink kunt zuipen.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Om de 3 uur een pauze nemen en in een locaal grillrestaurant eten. En in de auto voldoende flessen Spa Blauw zodat je flink kunt zuipen.
        Reken dan enkel wel op 5 dagen reistijd ivm de vele (plas)stops....
        Last edited by Deeveehaa; 06-08-2012, 10:52.
        "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
          Reken dan enkel wel op 5 dagen reistijd ivm de vele plasstops....
          Nee hoor. Gewoon een catheter erin duwen en de lege flessen Spa vol plassen tijdens het rijden.

Maar zonder dollen, gewoon voldoende drinken zoals je altijd doet. Als je het meeneemt in de auto hoef je niet speciaal te stoppen om te drinken.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by SLCN View Post
            Hallo iedereen?

Ik ga over paar dagen naar Turkije, met de auto. Dat is dus ongeveer 3 dagen op weg

Het is dus heel moeilijk om eten(vooral vlees/kip) mee te nemen die niet bederft in 3 dagen in de auto.

Wat zou ik kunnen meenemen? Ik ben bezig met cutten, zou ik nog steeds onder mijn behoefte moeten eten of op onderhoud? Je beweegt bijna niet in de auto dat is dus ook een probleem.

Ik dank alvast iedereen hartelijk voor tips etc!
            -meal replacement bar
            -brinta + zakjes whey + shaker + water
            -volkoren brood
            -ingeblikte vis (tonijn/makreel/paling)
            -ingeblikte chicken meat.
            -ingeblikte azijn haring

alleen die 3 dagen gaan niet echt veel uit maken.
            Last edited by gain is pain; 06-08-2012, 10:58.
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Hahaha dank jullie wel heren

Ik heb nog een vraag. Tijdens mijn vakantie ga ik niet of heel soms sporten, maar als ik blijf eten hoe ik nu eet: 40-50 vetten / 120-160 koolhydraten / 110-120 eiwitten, zal ik dan spier verliezen?

Trouwens, BCAA's voorkomen spier afbraak maar heeft dit ook nut wanneer je niet sport?

Comment

Nootjes inderdaad. En dan doel ik op ongezouten pinda's. Maar vergeet 1 ding niet. Maak niet de fout die ik wel al vaker heb gemaakt: Je bent op VAKANTIE!! Geniet er van. Je dieet komt wel weer als je terug bent. (Tenzij je 3 maanden gaat ofzo:P)
                Owner of the Iron Playground.

Comment

tonijn in blik
                  makreel/zalm in blik
                  gekookte eieren
                  havermout
                  noten
                  volkorenbrood
                  pindakaas

Fruit

komkommer
                  tomaten
                  paprika's
                  wortel

Veel water
                  Last edited by resike; 07-08-2012, 23:11.
                  Mind is everything.

Comment

Ik eet bijv. amper/geen ijs, chips, pizza, patat etc. Tijdens de vakantie had ik ook altijd de neiging om dit door te zetten, maar ik heb dit de laatste vakantie niet gedaan. In paar weken tijd, pizza, 2x onbeperkt gewokt (lees vreetfestijn met volle borden wegwerken plus ijs na ), 3 x italiaans ijs gegeten. Verder lekker gesport (vooral cardio) en niks aangekomen eigenlijk of afgevallen.

Dusja, gewoon doen waar je je lekker bij voelt. Ik heb er geen nadelige effecten aan ondervonden en kan er nu weer tegenaan tot de volgende vakantie.. Geniet ervan je hebt niet zovaak vakantie .
                    "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X