Droog trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Als je wilt cutten en je eet wat de pot schaft??Nee dan gaat dat niet echt goed lukken.Zowiezo is het hele dieet helemaal niks.
    Ligt ook aan de pot Robbie, als ik nog thuis zou wonen zou ik het eten van moeders best als random kunnen houden in mijn schema, dat is 80% van de keren rijst/aardappel/groente/kip/rund/vis. Die ene keer dat het friet is of iets vettigers/calorierijker als lasagna kun je van tevoren aangeven dat je dan iets alternatiefs neemt.

Ben het wel met je eens dat het in veel gevallen een omslachtiger verhaal wordt op die manier, maar het kan wel mits hetr eten doorgaands ok is...
    Last edited by pescatore; 20-08-2012, 15:22.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Ligt ook aan de pot Robbie, als ik nog thuis zou wonen zou ik het eten van moeders best als random kunnen houden in mijn schema, dat is 80% van de keren rijst/aardappel/groente/kip/rund/vis. Die ene keer dat het friet is of iets vettigers/calorierijker als lasagna kun je van tevoren aangeven dat je dan iets alternatiefs neemt.

Ben het wel met je eens dat het in veel gevallen een omslachtiger verhaal wordt op die manier, maar het kan wel mits hetr eten doorgaands ok is...

Dat is bij mij thuis ook het geval

Comment

Originally posted by pescatore View Post

Oke, dan heb ik niks getikt Als die ene keer op junkdag is is het alleen maar mooi
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

hier.. Droogtrainen voeding | Droogtrainen
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dat voeding- en trainingsschema ziet er goed uit! Zelf zou ik dan alleen niet voor creatine gaan maar voor eiwitten. Je traint namelijk erg veel en snel spierherstel is dan van belang. Eiwitten helpt je hierbij. Zelf gebruik ik eiwitten icm peptopro. Google het maar eens! Ook staan er op verschillende voedings supplementen sites filmpjes waarin wordt uitgelegd wat het met je lichaam doet. Als je meer wilt weten zal ik je wat sturen!

Comment

Originally posted by heyco12345 View Post
              7.15

200ml halfvolle melk met crusli.
              banaan.

10.00

1 appel

12.30

2 boterhammen (volkoren) met magere kipvilet.
              1 boterham (volkoren) met een beetje boter en kaas.
              1 boterham (volkoren) met pindakaas.

15.00

1 peer.
              1 boterham (volkoren) met magere kipvilet.
              1 vezelrijke reep.

18.00
              wat de pot schaft. (vaak gevarieerd + groentes) ook vaak rijst.

18.45
              TRAINEN!
              60m kracht training
              20m cardio

21.00
              500 gram magere kwark.

Is dit wat? of heeft het nog veel aanpassingen nodig? graag jullie hulp!

PS:

maandag: 60m kracht training + 20m cardio.
              dinsdag: hardlopen 30m
              woensdag: 60m kracht training + 20m cardio
              donderdag: hardlopen 30m
              vrijdag: 60m kracht training + 20m cardio
              zaterdag: hardlopen 30m
              zondag: rust.
              probeer de helft van je boterhammen te vervangen met iets anders en voeg 10m toe per cardio sessie. Weet niet hoe je je cardio doet maar met veel intervals ertussen is het beste, hoe ook die 100meter sprinters trainen.

Comment

Originally posted by salvation View Post
                probeer de helft van je boterhammen te vervangen met iets anders en voeg 10m toe per cardio sessie. Weet niet hoe je je cardio doet maar met veel intervals ertussen is het beste, hoe ook die 100meter sprinters trainen.

Bedankt voor het advies! waar zal jij invoegen voor die boterhammen dan?

Comment

Bij jouw gewicht en vet% zou je een BMR van rond de 1600 moeten hebben. BMR + activiteit = calorie verbruik. Jouw verbruik is inclusief de cardio ongeveer rond de 2600-2700 kcal. Je zou dus kunnen cutten op een 2200 kcal.

dit schema zijn grofweg een 2000 kcal. even snel uit me hoofd is dit ongeveer:
                  e125, k250, v55 (als ik avondeten tel als 500 kcal: e25, k50, v22).

eiwitten mogen een stuk omhoog. In een cut zou ik zeker 2.5x lichaamsgewicht nemen. voor jou is dit ongeveer 175g.

Je mag tevens wat meer vetten toevoegen. hele eieren zijn bijvoorbeeld een goede bron van vele vitaminen, mineralen, verschillende vetzuren die je nodig hebt en hoogwaadige ewitten. Je zou ook wat walnoten kunnen toevoegen.

Koolhydraten zijn aan de hoge kant.
                  ---------------------------------------

Ik zou proberen om aan de volgende verhoudingen te komen:
                  2200 kcal: e175, k200, v77

Vervolgens een maandje uitproberen. kijken wat er gebeurt en voeding aanpassen aan de hand van resultaat.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by salvation View Post
                    probeer de helft van je boterhammen te vervangen met iets anders...
                    of je nou 300 kcals van brood of zilverrijst in je voedingschema hebt staan is lood om oud ijzer en zal je bf niet verlagen. Het gaat om de verhoudingen en totale inname.

het is wel van belang wat je eet tijdens het avond eten. daar gaan onbewust vaak veel Kcal naar binnen.
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Veel te veel koolhydraten en veel te weinig proteine. Reken maar eens uit. vet verliezen gaat het meest makkelijk op weinig koolhydraten.

Je traint trouwens veel, op deze manier met al dat hardlopen zul je licht blijven. prima natuurlijk als je dat wilt.

Originally posted by heyco12345 View Post
                      7.15

200ml halfvolle melk met crusli.
                      banaan.

10.00

1 appel

12.30

2 boterhammen (volkoren) met magere kipvilet.
                      1 boterham (volkoren) met een beetje boter en kaas.
                      1 boterham (volkoren) met pindakaas.

15.00

1 peer.
                      1 boterham (volkoren) met magere kipvilet.
                      1 vezelrijke reep.

18.00
                      wat de pot schaft. (vaak gevarieerd + groentes) ook vaak rijst.

18.45
                      TRAINEN!
                      60m kracht training
                      20m cardio

21.00
                      500 gram magere kwark.

Is dit wat? of heeft het nog veel aanpassingen nodig? graag jullie hulp!

PS:

maandag: 60m kracht training + 20m cardio.
                      dinsdag: hardlopen 30m
                      woensdag: 60m kracht training + 20m cardio
                      donderdag: hardlopen 30m
                      vrijdag: 60m kracht training + 20m cardio
                      zaterdag: hardlopen 30m
                      zondag: rust.

Comment

Als ik jou was! (Maar je moet t zelf weten) zou ik de cruesli vervangen door brinta, de vezelrijke reep eruit, dit is gewoon niet goed, teveel suikers, en je eet 4 boterhammen, als je de mogelijk heid hebt, zou ik dat vervangen voor rijst, met kip en groente. En dan om 10uur bij die appel een boterham met kipfilet, verder ziet t er goed uit, lijkt veel op mijn schema En over de pindakaas, het bevat idd veel eiwitten maar heb je wel is gekeken hoeveel vet erin zit?
                        If you can dream it, you can do it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X