Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Beste sporters,

Ik ben nu 15 jaar en doe ruim anderhalf jaar aan fitness. In het begin boekte ik veel vooruitgang maar de laatste maanden steeds minder. Ik heb nooit echt op mijn voeding gelet maar ook niet te gek gedaan met snoepen.

Ik wil graag een goed schema opstellen en zorgen dat ik weer veel vooruitgang ga boeken. Mijn probleem is dat ik geen idee heb hoeveel gram eiwitten, cal. enz. ik moet innemen en wat daarvoor dan de beste producten zijn.

Wessel.

stickies lezen en dan kom je een heel eind

Comment

Zeg knul, je kunt nog 10 topics openen over eetschema's, massa aankomen etc., maar als je er geen werk in wilt steken kom je er niet.
      Als je geen zin hebt om je in te lezen kun je óf iemand inhuren om het voor je doen (Dynobet bijv.) óf gewoon door blijven modderen. Niemand gaat het zomaar voorkauwen.

Schrijf nou eerst eens op wat je nu eet, dat is sowieso iets dat bij beide keuzes nodig is. Als je verstandig bent lees je je daarna in en zet het in de excell die ook tussen de stickies staat. Pas het aan tot iets dat jou goed lijkt en gooi hem ter controle in dit topic. Dan is de kans een stuk groter dat er iemand serieus reageert.

Comment

Heel erg bedankt voor de tip, ik zit bij een personal trainer maar die zegt dat ik nu niet zo hoef te letten op een voedingsschema maar dat wil ik juist wel zal je dingen opvolgen en mijn voedingsschema hier neerzetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X