Trage eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trage eiwitten

Beste,

Ik heb een vraagje ivm de trage eiwitten. Als ik thuis ben kan ik elke avond kwark eten, maar door de week zit ik op het werk en kan ik niet naar huis 's avonds. Hier is ook geen frigo dus kwark eten is geen optie.

Zijn er andere voedingsmiddelen die ik kan eten waar ik trage eiwitten kan uithalen en die niet in de frigo moeten?

(Ik zit van maandag tot vrijdag op het werk en kan daartussen niet naar huis)

Mvg,

gekookte kip, tonijn, of gewoon miccelar casseine nemen
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Zitten in tonijn niet te veel vetten om te eten voor het slapen gaan?

Comment

Nee, zowiezo vertragen die vetten ook nog eens, tonijn is ideaal omdat er ook geen carbs inzitten
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Makreel in water uit blik is ook een optie.

Hoe dan ook, ik vind vis een betere keuze dan caseine. Als je caseine drinkt dan moet er minimaal 2x zoveel water bij als whey anders is het net plamuur. En het is knap irritant om vanwege een volle blaas wakker te worden om 3 uur in de ochtend.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

OK, het is ook ideaal voor mij, want makreel en tonijn blijft jaren goed zonder frigo.

Thanx alot, case closed voor mij

Mvg,

Comment

Probolic Sr van MHP is beter dan caseine. het is wel duur. 1 kg kost 30 euro.

Comment

Originally posted by Simo View Post
                Probolic Sr van MHP is beter dan caseine. het is wel duur. 1 kg kost 30 euro.
                Wat is er dan zo speciaal aan volgens jou? Het is gewoon het zoveelste supermengsel van verschillende wondereiwitten op de markt. In dit geval een gaat het om soya, whey en caseine. Uiteraard belooft MHP gouden bergen voor degenen die het product gebruiken. Niets nieuws onder de zon:

Bodybuilding.com - MHP Probolic-SR Review: Does New Protein Technology Work!
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Kwark blijft vrij lang goed zonder koeling heb ik op vakantie ervaren.
                  Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X