Eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten

Beste BB'ers,

Ik heb na het lezen van de stickys een voedingsschema gemaakt.

Opzich komt alles er netjes uit maar ik heb een teveel aan eiwitten in mijn schema en ik ben ten einde raad hoe dit op te lossen.

Heeft iemand suggesties om mijn eiwitten naar beneden te halen, maar de koolhydraten en vetten te laten zoals ze zijn.

Ik woon nog bij mijn ouders dus het avondeten verschilt van pasta's, groentes, vlees, vis etc. Dus ik heb een gebruikelijke maaltijd ingevuld.

Bij deze mijn voedingsschema om te bulken.

Alvast bedankt, Richard
    Attached Files

Combineer je brinta en je whey bij het ontbijt koud in 300ml melk en drink het op. Halveer je tonijn, gooi de whey om 13.00h eruit, maak van je 20gr gezouten pinda's 30 gr ongezouten pinda's. De whey in je pwo staat nu op 0 gram trouwens.

En trap in godsnaam die gekke weightgainer eruit, je moet 3200 kcal eten ffs... geen 9000
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Oké nu zit ik op 3033/3240 kcal 238/216 e 342/350 k 79/83 v
      Dus ik kom nog wat tekort.

en kan ik niet gewoon warme melk + brinta en dan whey erin doen ?

Comment

Hoezo heb je een teveel aan eiwitten dan?
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

26 teveel. target 213, TOTAAL 238.

Comment

En ik kom nog wat Kcal's tekort.

TOTAAL 3033 Target 3240

Comment

Ik zou zeggen, probeer het eens uit met die hoeveelheid eiwitten.

Comment

Originally posted by Richard050 View Post
                Oké nu zit ik op 3033/3240 kcal 238/216 e 342/350 k 79/83 v
                Dus ik kom nog wat tekort.

en kan ik niet gewoon warme melk + brinta en dan whey erin doen ?
                Niet zo lekker en niet zo makkelijk, dan zou ik de whey wel apart doen trouwens. Gewoon ff stoeien, je ziet toch waar eiwitten inzitten? Daar moet wat af he

Comment

Originally posted by Richard050 View Post
                  26 teveel. target 213, TOTAAL 238.
                  Proest

En daar heb je alle eiwitten meegeteld dus zowel plantaardig als dierlijke eiwitten?

Comment

Ja misschien moet ik niet zo nauw zijn op de getalletjes. en ik eet ook nog eens elke avond anders dus dit zou het prima moeten doen. Super bedankt voor jullie hulp. Ik ga hier mee aan de slag.

Comment

ik zou er zeker niet te zwaar aan tillen die grammen zijn compleet te verwaarlozen

Comment

Die paar grammetjes... Zo nauw komt die sheet niet hoor. Als jij net een ander merk van iets hebt verschillen de voedingswaarde misschien al, het komt allemaal niet zo extreem nauw als dat jij nu bezig bent. Als ik dat ding invul en ben klaar kijk ik meestal naar de eindmacro's, als die geen gruwelijk grote getallen afwijken vind ik het helemaal prima
                        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Klopt zeker, ik eet vrij veel vis die ik zelf portioneer op het oog zoals een hele zalmrug en kabeljauw. Doe tegenwoordig ook alles redelijk op gevoel maar ik snap best dat iemand die voor het eerst een schema'tje maakt het zo "goed" mogelijk wil hebben dus ik ga dat niet ondermijnen

Comment

Ik heb altijd 200gr kip in m'n post-wo zitten, als ik een kg verpakking met 5 stuks erin koop ga ik echt niet moeilijk doen dat de ene misschien 180 is en de ander 220
                            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                              Ik heb altijd 200gr kip in m'n post-wo zitten, als ik een kg verpakking met 5 stuks erin koop ga ik echt niet moeilijk doen dat de ene misschien 180 is en de ander 220
                              Ik denk iig dat het beter is voor mensen om té strict te beginnen dan meteen tegen ze te gaan roepen het boeit allemaal niet zoveel Dan kan het weleens een zooitje worden. Just my 2 cents....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X