Tonijn op water basis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tonijn op water basis

Goedemorgen allen,

Ik heb in mijn onderstaande voedingschema tonijn op water basis staan. Ik krijg het echter slecht weg. Heeft er iemand tips of hoe hij/zij het meestal naar binnen werkt.

https://docs.google.com/spreadsheet/...E1XU2s1bXBxdEE

Ik vind het zelf wel lekker in combinatie met ijsbergsla. Maar volgens het voedingcentrum is de combinatie nitrietrijke groente + vis ongezond. Dus je kan het misschien beter combineren met een nitrietarme groente zoals: broccoli, bloemkool, aubergine, komkommer etc.

Comment

kwark + kerry poeder + een kleine koffielepel mayo.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sowieso is tonijn op olie lekkerder.
        Train hard or go hormone

Comment

Ik maak er een bak tonijnsalade van: uitje, augurkje, klein beetje mayo (ff die met weinig verzadigd vet kopen) en dan is ie heel goed te doen.
          Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
            Ik maak er een bak tonijnsalade van: uitje, augurkje, klein beetje mayo (ff die met weinig verzadigd vet kopen) en dan is ie heel goed te doen.
            Mayo is toch altijd met weinig verzadigd vet? Die van mij is 6gr verzadigd per 70gr vet.
            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
              Dit doe ik ook soms nog een eitje erbij goed te doen zo
              There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X