Bulk en cut tegelijk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk en cut tegelijk

.....
    Last edited by DonRaso; 26-09-2021, 10:11.

Originally posted by DonRaso View Post
    Hallo Kneitertjes,

Ik ben van plan om vanaf volgende week met IF te beginnen. Mijn doel is om spiermassa aan te komen en mijn vetpercentage zoveel mogelijk te beperken. Waar ik aan zit te denken is om op trainingsdagen op +500 te gaan zitten en op rustdagen -200. Dan is het de bedoeling dat ik om elke week 3 dagen zwaar aan de cut ga. Voordat ik mijn voedingsscheme in elkaar ga knutselen (waar ik veel moeite mee heb), zou ik graag eerst van jullie willen weten wat jullie van deze theorie van mij vinden.

Gr
    Ja dat werkt. Voorwaarde is wel dat je je behoefte goed weet aan de hand van ervaring. Dus dat je al een aantal maanden getest hebt. Niet via formule of berekening.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

.....
      Last edited by DonRaso; 26-09-2021, 10:12.

Comment

Ik gebruik geen specifiek voedingschema, maar let wel op mijn voeding. ik train vier keer per week. Veel eten verband ik tijdens het trainen en de afterburn erna.
        Ik eet wat ik wil. Doe ook suiker bij de koffie en thee. Als ik zie dat ik vetlaagje begin te krijgen op mijn buikje dan doe ik het effe een weekje rustig aan met eten om alles weer op peil te krijgen.

Comment

.....
          Last edited by DonRaso; 26-09-2021, 10:13.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X