Bulk schema!! 3100KCAL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk schema!! 3100KCAL

Ik ga nu weer serieus beginnen met fitnessen. Ik ga beginnen met Reg Park's beginners routine trainingsschema en wil daarbij een perfect voedingsschema hebben zodat ik goed van start ga. Ik moet wel zeggen dat ik een ectomorph ben en ik kom echt HEEL moeilijk gewicht aan. Ik heb deze zomer 2 maanden in griekenland gewerkt en bijna alleen maar fastfood gegeten maar ben gewoon niks aangekomen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want me streefgewicht voor deze zomer is 70-75 kilo. Is dit te overzien>??
    Attached Files

Wat is je doel?
    Ik kom zelf ook lastig aan. Volg je dit schema al?Want ik moet ongeveer 700 kcal meer eten om aan te komen. Ga het uitproberen en als je merkt dat je niet aankomt of zelfs afvalt: meer eten, Net zo lang tot je wel aankomt.

Comment

Me doel is om massa aan te komen(geen vet). Ik volg het schema nog niet want wou even reacties zien van de ervaren mensen van dit forum

Comment

heel leuk schema, maar lijken mij maaltijden die bij langer na niet merendeels van de week precies nageleefd kunnen worden. houd het realistisch. liegen tegen jezelf heeft geen zin.
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

elke dag spinazie bij je ontbijt, elke dag precies 100 gram aardappelen en 60 gram macaroni, elke dag een courgette, elke dag 100 gram bonen?

Sorry maar heb echt in tijden niet zo'n onrealistisch en onlogisch flut schema gezien, zag in eerdere posts dat je al een stuk of wat keer begonnen was met fitness maar constant gestopt bent omdat je geen resultaat zag. Met schema's als dit vind ik dat ook niet gek, het is compleet onhaalbaar.

Ga er nog eens goed voor zitten en hou het zo eenvoudig mogelijk.

Comment

Ik kon vanmiddag alleen de aantallen zien en zag niet wat voor voedsel je at. Zat namelijk op mobiel. Eens met siegfried dat het een beetje onrealistisch voedingsschema is.

Comment

Waarom onrealistisch? Ik doe alles wat bij me ochtend eten zit in een shaker. Dus dan drink ik het gewoon.. Voor de rest moet je toch het aantal gram neerzetten van de maaltijd die je neemt. Wat is er zo onrealistisch aan dan want ik gooi van alle groenten wat erbij etc en dit is gemiddeld dat aantal gram.

Comment

Prima. Geloof er alleen geen ene snars van. Waarom blijf je toch zo tegen jezelf liegen?

Comment

Spinazie in een shaker? hou toch op man.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                    elke dag spinazie bij je ontbijt, elke dag precies 100 gram aardappelen en 60 gram macaroni, elke dag een courgette, elke dag 100 gram bonen?

Sorry maar heb echt in tijden niet zo'n onrealistisch en onlogisch flut schema gezien, zag in eerdere posts dat je al een stuk of wat keer begonnen was met fitness maar constant gestopt bent omdat je geen resultaat zag. Met schema's als dit vind ik dat ook niet gek, het is compleet onhaalbaar.

Ga er nog eens goed voor zitten en hou het zo eenvoudig mogelijk.
                    Wat is daar onrealistisch aan, ik zou niet weten waarom iemand dat niet zou kunnen eten? Tenminste, ik neem aan dat je doelt op de hoeveelheden?
                    Daarbij is het overheersend brood, dat is helemaal lekker makkelijk

En spinazie heeft geen sterke smaak, niet iets wat overheerst als je het met fruit in een blender doet.

Het is alleen geen schema wat ik bij hem zou verwachten, puur door zijn vorige post. Maar los daarvan zou ik niet weten wat hier moeilijk aan zou moeten zijn
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik doel niet op de hoeveelheden, ik doel op het soort producten. Dat je groente wil eten snap ik, maar in deze hoeveelheden en verschillende soorten? wat een klote werk moet dat zijn om allemaal in huis te halen.

Comment

Jaa ik snap het ook niet helemaal. Want gooi gewoon van die ingevroren spinazie blokjes in de blender. Drink je zo weg.

De macaroni maaltijden vries ik ook in. Die maak ik in 1 dag voorde hele week.

Snap dat je niet veel vertrouwen in hebt of ik me eraan hou maar dat is mijn pakkie aan. Ik ben dit keer echt gemotiveerd en wil er vol voor gaan. Wil gewoon weten of dit schema goed voor me is

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                          Ik doel niet op de hoeveelheden, ik doel op het soort producten. Dat je groente wil eten snap ik, maar in deze hoeveelheden en verschillende soorten? wat een klote werk moet dat zijn om allemaal in huis te halen.
                          Wat een klote-mentaliteit als een paar boodschapjes al teveel werk zijn. Het zijn allemaal producten waar je amper werk mee hebt.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik hou persoonlijk van simpel en effectief. Groentes zijn natuurlijk goed voor je, maar zoveel verschillende dingen op 1 dag.. Moet er niet aan denken. Maar als jij denkt je doelen te kunnen bereiken met dit schema, wens ik je alle succes van de wereld. Het is je gegunt.

Comment

Oke maar we dwalen een beetje van me vraag af nu. kan iemand me vertellen of dit een goed voedingsschema is als je mijn statistieken zo ziet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X